Ja det står bare "alkoholfri" på flaskaSmart!er den HELT uten alkohol den cideren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det står bare "alkoholfri" på flaskaSmart!er den HELT uten alkohol den cideren?
Ja, det står ingenting om alkoholprosent på flaska.
Ja det står bare "alkoholfri" på flaska![]()
Da er det like greit med sterk saft igrunn!Fikk alkoholfri rødvin for noen helger siden... Smakte søt, sterk saft.. Så hadde vel heller helt noe annet på flasken![]()
Vann uten at det blir merka ja. Det er jo genialt da, men må jo være vanskelig og få det tett nok til stede det ikke lekker??Er trygt å drikke den alkoholfrie vinen selv om den er 0,5%men den smaker dritt da.
Her byttet jeg også etikettene på ølflaskenerett før keg skulle gå byttet jeg også korkene. Ble ikke helt tett men funket greit
![]()
Har også sittet med en ølboks som jeg vare har hatt vann iingen som merker det.
Haha..ops! Det er kjipt da. Men var det noen som spurte da??Jeg puttet alkoholfri vin på en alkoholholdig flaske med skrukork. Eneste problemet var at jeg drakk veldig fort, fordi det i praksis kun var saft... Og jeg var tørst. Så at noen reagerte, for jeg burde i praksis blitt veldig full om jeg hadde drukket vin så fort. Ops...
Da er vi flere!Jeg savner rødvin!! Finnes det ikke noen god alkoholfri rødvin man kan kose seg med? I kveld drikker jeg rød julebrus![]()
Vann uten at det blir merka ja. Det er jo genialt da, men må jo være vanskelig og få det tett nok til stede det ikke lekker??![]()
Haha. Smart!Ja umuligsørget bare for at de sto beint hele tiden
også åpnet jeg alltid en ny på kjøkkenet når det ikke var folk der for det freser jo ikke når du åpner den
![]()
Her skal mannen ha 30 års fest om 2 uker, er da litt over 6 uker. Har ingen aning hvordan jeg skal kunne skjule det for 30-40 personer :/
Jeg savner rødvin!! Finnes det ikke noen god alkoholfri rødvin man kan kose seg med? I kveld drikker jeg rød julebrus![]()
Gjør dessverre ikke det. Noen ok produkter, men lite bra. Veldig vanskelig å produsere noe god vin uten alkoholen!
Anbefaler heller gode produkter av frukt. Spesielt til mat er det mye amfiet som passer bra.
Jeg har drukket en del juicer ol på restaurant, men hjemme blir det nok vann/juice/brus. Alko.fri vin gir meg ingen glede![]()
Signerer denne!Det positive med det er jo det glasset med rødvin jeg skal drikke på ferie i juli 2016det kommer til å smake sååå godt
![]()
Det positive med det er jo det glasset med rødvin jeg skal drikke på ferie i juli 2016det kommer til å smake sååå godt
![]()
Haha..ops! Det er kjipt da. Men var det noen som spurte da??![]()