Alkoholfri vin?

Bkno4568962

Andre møte med forumet
Hei dere!
Jeg er ny på forumet her, så alt er litt nytt for meg.
Tingen jeg lurer på nå er ;
Min kommende mann har bursdag neste helg, og skal ha en liten fest med noen venner over. Vi har akkurat funnet ut at jeg er gravid ( og er nå 4+3 på vei). Er det noen som har tips til en god alkoholfri vin? Gjerne rød, med alt fra fruktig smak til bitter. :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Alkoholfri rødvin smaker ikke noe serlig godt, smaker saft. Mye bedre med alkoholfri øl vist du liker det. På min første gravide fest drakk jeg diverse alkoholfri øl, som jeg helte over i ølglass inne på kjøkkenet, og gjemte unna flaskene ;)

Hadde tatt meg en tur på vinmonopolet for å få kvalifisert hjelp. Her inne som ellers i verden, så blir det mye synsing. På polet finnes det utdanna folk som vet hva de snakker om :)

Jeg er veldig glad i vin, og har jobbet mye i utelivet så har smakt en del varianter uten alkohol også. De er generelt ikke særlig gode desverre :( Så nå etter at jeg ble gravid har jeg ikke drukket vin, men heller kjøpt gode fruktmoster og alkoholfri cider :D På polet har de ett godt utvalg av både røde og hvite typer som er ment til å være til god mat og en fest :) Ta en tur å snakk med de som jobber der, så får du hjelp til å velge rett til din smak :D Og til å finne en vin som er drikkendes om du heller vil ha det for å unngå spørsmål allerede ;)

Erdinger Weissbier Alkoholfrei er en god alkoholfri hveteøl fra Tyskland, har den på butikker med rikt utvalg, og på polet. Kan hende det er bestillingsvare.

Jeg har vært gjennom det meste. Men dette er vel den eneste som er god og smaker riktig.

Hadde tatt meg en tur på vinmonopolet for å få kvalifisert hjelp. Her inne som ellers i verden, så blir det mye synsing. På polet finnes det utdanna folk som vet hva de snakker om :)
Enig her altså:-) det jeg gjorde når jeg trengte alkoholfri rose vin, og fant to veldig gode vin.

Jeg har fått forsøkt mye alkoholfri vin, og har faktisk ikke funnet en jeg synes var god! Så alkoholfri øl, ble min redning ;)

Jeg drakk faktisk en igår, og dette er ifra en som haater alkohol og brus osvosv, denne var fakisk kjempe god!! Smakte eple sider :)
ImageUploadedByBV Forum1392540153.550780.jpg

Jeg drikker heller cider fra Europris enn alkoholfri vin, men synes det er helt greit. Spør på polet

Tenk også over at ikke alt som heter "alkoholfritt" er 100% alkoholfritt.

Jeg drikker heller cider fra Europris enn alkoholfri vin, men synes det er helt greit. Spør på polet

Tenk også over at ikke alt som heter "alkoholfritt" er 100% alkoholfritt.

Og man blir mer "beruset" av nybakt gjærbakst, enn av Herrljunga Cider fra Europris med 0,007% eller hva det er :P

Drakk europris sin herrljunga da eg feira nyttår som preggers

Da var denne kjøpt inn til i morgen, og jeg gleder meg til å prøve!:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp