Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har jeg aldri sett før! Er den god?Kjøp en slik en, selges på bunnpris tror jeg...
Ta ut den plastposen med juicen i.
Putt den i en tom vinkartong.
Juicen er om jeg ikke husker feil veldig rød, og kan lure drikkende folk som altså IKKE smaker på den
Det tror jeg blir årets sommerdrink for meg, hørtes veldig godt ut!Noe godt som man kan lage som alternativ for noe godt å drikke er hjemmelaget iste.
Brygg vanlig te, enten grønn te eller sort alt ettersom hva du liker.
Deretter blander du det med drinkmixer etter eget smakønske.
Også ekstra godt om du blender noen frosne eller friske bær/frukter oppi!
Ja! Veldig godDen har jeg aldri sett før! Er den god?
Tror jeg må prøve meg på en sånn 'mojito'Åh kul tråd. De har noen gode på polet Tror den ene heter Strawberry mocktail!
Ellers er den Schweppes Mynte og Lime sykt god, smaker akkurat som mojito litt lime oppi den så har man «mojito»
Bør jo igrunn være helt innafor å velge drikke uten alkohol uten å ha noen grunn for det! Men hvis man vanligvis takker ja til et glass vin, og hverken kjører eller skal tidlig opp neste morgen, da kan jo folk begynne å lure. Men tror mitt beste triks er å ikke gjøre noe oppstyr rundt det, da blir ikke folk så interessert hellerJeg har aldri drukket alkohol Så skjønner ikke helt hvorfor man skal streve så veldig med å skjule at man drikker alkoholfritt, men alle vet jo at jeg ikke drikker uansett
Kjøp en slik en, selges på bunnpris tror jeg...
Ta ut den plastposen med juicen i.
Putt den i en tom vinkartong.
Juicen er om jeg ikke husker feil veldig rød, og kan lure drikkende folk som altså IKKE smaker på den
Jeg har aldri drukket alkohol Så skjønner ikke helt hvorfor man skal streve så veldig med å skjule at man drikker alkoholfritt, men alle vet jo at jeg ikke drikker uansett