Alkoholfri drikke

Prøver å blåse litt liv i denne igjen.
Har prøvd alle de ulike variantene i øl-serien fra Klokk & Co som selges på Meny nå. Synes alle var ganske gode, spesielt Gringo (minner om corona/sol med hint av lime og ingefær) og Fripa (som navnet tilsier, en IPA imitasjon). Absolutt å anbefale til de som er glad i øl:)

Sprudlende Margaret synes jeg er et annet godt alternativ i stedet for brus/eplemost hvis man vil ha noe søtt.

Jeg er glad i øl, men når det skal være både glutenfritt og alkoholfritt blir det litt begrenset :shifty:

Hadde en veldig god rosévin med bobler til Eurovision i går da!

Vedlegg

• IMG_20210523_093602.jpg
    IMG_20210523_093602.jpg
    1,2 MB · Visninger: 28
Her har vi kjøpt alkoholfri gin, og lager gin tonics eller andre gin-baserte mocktails. Det har blitt en favoritt her etter at kvalmen la seg.
Og nå i sommervarmen kan jeg anbefale gin, pasjonsfruktjuice og tonic i samme glass:joyful: Nam!

Her har vi kjøpt alkoholfri gin, og lager gin tonics eller andre gin-baserte mocktails. Det har blitt en favoritt her etter at kvalmen la seg.
Og nå i sommervarmen kan jeg anbefale gin, pasjonsfruktjuice og tonic i samme glass:joyful: Nam!
Woho! Alkoholfri gin!! Fant du det på polet? Takk for tips! :p

Akkurat drukket en Clausthaler radler lemon som var frisk og god i sommervarmen. De har visst flere smaker også, bringebær og grapefrukt :p

Back
Topp