Alkoholfri drikke

Elst

Blir kjent med forumet
Septemberlykke 2021
Tenkte det kunne være greit å tipse hverandre om god alkoholfri drikke :angelic: Jeg er glad i både øl og vin, så har rukket å teste litt forskjellige allerede. Kan anbefale denne hvis noen er glad i øl:

Vedlegg

• 27D89252-4D54-4445-814C-D97FEFC2A5A1.jpeg
    27D89252-4D54-4445-814C-D97FEFC2A5A1.jpeg
    23,5 KB · Visninger: 40
Denne vinen drakk jeg i festlige anledninger forrige graviditet og syns den var ganske god:p

Vedlegg

• D1A40B62-A225-43FF-99B2-2C57D0D4C101.jpeg
    D1A40B62-A225-43FF-99B2-2C57D0D4C101.jpeg
    15,1 KB · Visninger: 48
Det er utrolig hyggelig å ta seg noe alkoholfritt sammen med andre, istedenfor vann eller brus. Jeg kan anbefale flere øl som er gode! 1664 blanc er en klar favoritt. Ellers kan jeg gå god for Carlsberg, Brooklyn special og Hansa null. Liker man litt mørkere øl, er for eksempel juleølet «driving home for christmas» et alternativ. Alkoholfri cider er også godt. Jeg drikker ikke så mye alkoholfri vin, så kan ikke uttale meg så mye om akkurat det. Meny har stort utvalg.

Det er utrolig hyggelig å ta seg noe alkoholfritt sammen med andre, istedenfor vann eller brus. Jeg kan anbefale flere øl som er gode! 1664 blanc er en klar favoritt. Ellers kan jeg gå god for Carlsberg, Brooklyn special og Hansa null. Liker man litt mørkere øl, er for eksempel juleølet «driving home for christmas» et alternativ. Alkoholfri cider er også godt. Jeg drikker ikke så mye alkoholfri vin, så kan ikke uttale meg så mye om akkurat det. Meny har stort utvalg.
Takk for mange tips, skal sjekkes ut!

Finnes 1664 blanc som alkoholfri????? Da blir jeg hoppende glad :smiley-bounce016 for det er nemlig favorittølet mitt :D

Finnes 1664 blanc som alkoholfri????? Da blir jeg hoppende glad :smiley-bounce016 for det er nemlig favorittølet mitt :D

*August sniker*

Yes! kjøpte en 6-pk med 1664 før jul, ble kjempeglad!

Anbefaler leske.no de har MASSE alkoholfritt for de som ønsker mer enn bare øl og vin. Gin-ish er veldig god og perfekt for oss som liker drinker :) Har også kjøpt en del musserende eplecider til nyttårsaften, ser ut som champis både i flasken og glasset, smaker deilig og passer veldig godt til julematen.

Har ett håp om at svigers skal la seg lure siden de ikke vet om graviditeten enda.

Herregud hvor mye lureri jeg har holdt på med i julen. Er innmari glad i rødvin så samboeren har tatt mange store slurker av mitt glass i smug. Sier liksom aldri nei til vin, så ganske sikker på familien ville skjønt det om jeg sa nei. Sikkert teit å gjøre det sånn, men det var det beste jeg kunne komme på å gjøre i vår situasjon. Skal straks fortelle om graviditeten til min mor og svigermor, men har ikke ønsket at fler skal vite om det enda. Nå hørtes jeg ut som den drankeren, men tror de fleste skjønner hva jeg mener :hilarious:

Støtte forslaget om alkoholfri 1664, i tillegg er også Erdinger grei for de som liker hveteøl:)

xsmile5
*August sniker*

Anbefaler leske.no de har MASSE alkoholfritt for de som ønsker mer enn bare øl og vin. Gin-ish er veldig god og perfekt for oss som liker drinker :) Har også kjøpt en del musserende eplecider til nyttårsaften, ser ut som champis både i flasken og glasset, smaker deilig og passer veldig godt til julematen.

Har ett håp om at svigers skal la seg lure siden de ikke vet om graviditeten enda.
Takk for tipsxsmile5

Jepp! Den er overraskende god:p
*August sniker*

Kan jeg spørre dere kunnskapsrike damer hvor dere får kjøpt alkoholfri 1664 blanc? *krysser fingrene for vanlig matbutikk* :smiley-angelic001

Back
Topp