Alkoholfri drikke

Lykkelig18

Andre møte med forumet
Hei!
Er det noen som har tips til god alkoholfri vin/bobler? Skal på hyttetur nå i nyttårshelga, hadde vært kos å drikke noe annet enn bare vann og brus :)

Det trenger jeg også

Jeg har kjøpt to forskjellige musserende "vin" som jeg ble anbefalt på polet. Har ikke smakt dem selv, men de var veldig behjelpelige på polet:)

De har masse gode alkoholfrie bobler på polet! ☺️ Alkoholfri vin ville jeg holdt meg unna, smaker alt annet enn hva man vil at vin skal smake.

Selv sverger jeg til clausthaler pale lager. Dødsgod! Aas ipa og san miguel 0% er heller ikke så verst. Hvis man liker øl da

Clausthaler pale lager er en av favorittene mine også. De har også et juleøl som vanligvis er veldig godt, men med den nye lukte-og smakssansen min klarer jeg det ikke lenger. Jeg har blitt så følsom for bitter smak at jeg drakk vanlig Munkholm til julematen.

Eplemost med bobler kan virkelig anbefales. Det er noe av det aller beste jeg vet. Noen sorter er ikke så søte heller, spesielt de som er tilsatt bærsaft. Eplemost fra matbutikker på sånn tolitersboks er også godt, men kanskje ikke like festlig. :)

De har noen nydelige eplemost på polet som jeg sverget til i forrige svangerskap.
Alkoholfri vin og øl er jeg ikke så glad i. Prøvde én hvitvin sist, men den var ikke noe høydare.

Hørt at san Miguel 0,0 skal være god og likte veldig godt Carlsberg sin alkoholfrie [emoji7] Pappa skulle ut å handle bobler til meg så slapp å tenke på det. Dessuten er øl bedre enn brus mtp sukker og kalorier. Dessuten får jeg følelsen av å drikke øl uten alkoholen .

Back
Topp