Alkoholfri drikke

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
Eplemost fra Ringi :-) Kan kjøpes på Vinmonopolet. Gravensten er best synes jeg :-)

Finnes mange veldig gode frukt og bærprodukter :)

Ingefærøl fra polet var veldig godt!

Ville gått på polet og fått en anbefaling på et par flasker du kan teste til pinnekjøttet :)

Finnes mange veldig gode frukt og bærprodukter :)

Ingefærøl fra polet var veldig godt!

Ville gått på polet og fått en anbefaling på et par flasker du kan teste til pinnekjøttet :)

Må nok det :) Har kun smakt én ingefærøl jeg likte, og det var en lokal en i Canada.. Men ikke testet fra polet. Må sjekke ut :)

Carlsberg sin alkoholfrie er god da? Og så har de en hvitvin på vinnonopolet som er god:) drukket de både på fest og uteplass uten å bli avslørt:)

Vann med isbiter, og et vinglass med julebrus eller cola :-)
Jeg liker heller ikke å drikke alkohol til maten, liker å kose meg med et glass vin mens jeg venter på mat og øl/vin utover kvelden, men koser meg like mye uten :-)

Eneste jeg kommer til å savne er bailys og kaffe til vaniljeis på nyttårsaften :-)
Er så godt å helle det over isen, men får lage meg en god, varm sjokolade saus :-)
Ellers så får vi være litt mer kreative med nyttårs deserten nå som vi ikke skal på nyttårsfest etterpå:-)

Carlsberg sin alkoholfrie er god da? Og så har de en hvitvin på vinnonopolet som er god:) drukket de både på fest og uteplass uten å bli avslørt:)

Enig! Den smaker så å si det samme som den med alkohol :) I hvertfall etter mine gravidesmaksløker :p

Ei venninne anbefalte meg Aass sin øl og mente den var best :) Vi skal på middag og øl/vin hos noen venner i kveld, så tror jeg må prøve å få tak i et par alkoholfrie aass øl å ta med meg :)

Drakk "Aas uten" i går, den var helt grei den. De på polet gir meg dog mer spennende opplevelse å drikke.

Alkoholfri musserende som faktisk er ganske så bra er Richard Juhlin fra polet. Tørr musserende og bra smak! Blir nok en flaske av den på nyttårsaften:)

Drakk "Aas uten" i går, den var helt grei den. De på polet gir meg dog mer spennende opplevelse å drikke.

Alkoholfri musserende som faktisk er ganske så bra er Richard Juhlin fra polet. Tørr musserende og bra smak! Blir nok en flaske av den på nyttårsaften:)

Jeg er ikke så glad i tørr musserende, liker at de er litt fruktig. Denne er ikke det?

Ikke spesielt glad i alkoholfri rødvin jeg heller. Men digger ingefærøl. Den som heter "fever tree" fra polet er kjempegod med isbiter og lime :)

Balholm er veldig god til julemat! Det har vi alltid, gravid eller ikke !

Æ e heldivis gla i munkholm :)

Back
Topp