Alkoholfri drikke - hva er din favoritt?

Klo

Blir kjent med forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Sommerferie har tidligere betydd øl i sola, hvitvin til reker og drinker med lassevis med is :)

Heldigvis finnes det mange gode alkoholfrie øl! Og super alkoholfri sprudlevin! Og alkoholfri gin :)

Hva er din favoritt i sommervarmen?

Sommerferie har tidligere betydd øl i sola, hvitvin til reker og drinker med lassevis med is :)

Heldigvis finnes det mange gode alkoholfrie øl! Og super alkoholfri sprudlevin! Og alkoholfri gin :)

Hva er din favoritt i sommervarmen?

Sommerby alkoholfri cider er min favoritt.
Det og hvitvin er mine favoritter.
Denne smaker nesten helt likt som med alkohol :)

Alt med isbiter.

Jeg drikker ikke nødvendigvis øl og vin selv om jeg ikke er gravid. Men alt som er iskaldt er deilig. Iskald saft, brus, vann, kaffe.

• Liker
Reactions: Klo
Jeg sluttet egentlig å drikke alkohol med min første og fikk litt avsmak etter så lang tid uten.

jeg elsket sangria før men ikke nå lengre.

ellers boblevann med isbiter og frosne jordbær/bringebær i, eller en slant lemonade/eplejuice

• Liker
Jeg har smaker meg frem til Aass alkoholfri. :) Har ikke sett sommersby, så den må jeg prøve!

Screenshot_20200618_095606_com.android.chrome.jpg
Denne eplecideren er så god❤️
Drakk den en del i fjord sommer. Var forlover for Tvillingsøsteren min som giftet seg i juli og vi var begge gravide da, så kjøpte den i utdrikningslaget itillegg til flere alkoholfrie champagner, men denne var tusen ganger bedre enn noen av de andre vi prøvde :-)
Selger den på vinmonopolet, tror jeg må ned å kjøpe ei flaske til helga :-)

Erdinger alkoholfritt øl er godt. Det drikker gjerne svigerfar også om han kjører. Av hvitvin så kjøpte jeg en som heter Natureo sist svangerskap. Er ingen vinkjenner, men den var helt grei. Ellers er jo alkoholfri bringebær eller jordbærmojito fantastisk godt Jeg eeeeelsker mojito, s jeg er glad for at alkoholfri er like godt.
Av ferdigkjøpte greier syntes jeg bringebærlimonaden fra jacobs er helt nydelig.

• Liker
Ginger Joe alkoholfritt er også veldig godt!
Anbefaler alkoholfrie til Heineken og Peroni også :D

Enten jeg er gravid eller ikke, så er clauthaler radler lemon eller grapefruit en storfavoritt her om sommeren :D
Erdinger har også noe lignende, altså øl med smak av sitron eller grapefrukt. Jeg syns kanskje den er noe bedre, men litt vanskeligere å få tak i, og dyrere..

• Liker
Claustaler sin Radler lemon er helt super, spesielt forfriskende i sommervarmen! :dance011

Alkoholfri mojito er fantastisk godt. Har dilla på mynte for tiden, syns det er så friskt og godt. Frister også hvis jeg føler meg litt uvel. Så sprite med isbiter og mynte, eller som nevnt over Jacobs bringebærlemode med is. Godt med mynte det også.

Legger ved link til en alkoholfri cava jeg syns er veldig god ☺️ Denne skal definitivt nytes i et skikkelig cava glass med jordbær oppi, nå i sommer. Jeg ble anbefalt denne fremfor alkoholfri hvitvin, det var visstnok vanskelig å lage.

https://www.vinmonopolet.no/vmp/Land/Frankrike/Richard-Juhlin-Blanc-de-blancs/p/1807901

Alkoholfri mojito er fantastisk godt. Har dilla på mynte for tiden, syns det er så friskt og godt. Frister også hvis jeg føler meg litt uvel. Så sprite med isbiter og mynte, eller som nevnt over Jacobs bringebærlemode med is. Godt med mynte det også.

Legger ved link til en alkoholfri cava jeg syns er veldig god ☺️ Denne skal definitivt nytes i et skikkelig cava glass med jordbær oppi, nå i sommer. Jeg ble anbefalt denne fremfor alkoholfri hvitvin, det var visstnok vanskelig å lage.

https://www.vinmonopolet.no/vmp/Land/Frankrike/Richard-Juhlin-Blanc-de-blancs/p/1807901

oh, nam! Alkoholfri mojito skal jeg prøve meg på :hello2

Erdinger alkoholfri og Carlsberg alkoholfri er de beste alkolfrie ølene. Ellers elsker jeg Jacobs Bringebærlemonade samt alkolfritt ingefærøl :happy:

Back
Topp