Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sommerferie har tidligere betydd øl i sola, hvitvin til reker og drinker med lassevis med is
Heldigvis finnes det mange gode alkoholfrie øl! Og super alkoholfri sprudlevin! Og alkoholfri gin
Hva er din favoritt i sommervarmen?
Sommerby alkoholfri cider er min favoritt.
Det og hvitvin er mine favoritter.
Denne smaker nesten helt likt som med alkohol
Kan du anbefale en hvitvin? Hørt at det er så mye som ikke smaker
Har vonde minner fra forrige svangerskap og Erdinger! Halsbrann ut av en annen verden!Carlsberg alkoholfri. Erdinger alkoholfri. 1664 alkoholfri.
Hva heter hvitvinen du drikker?Sommerby alkoholfri cider er min favoritt.
Det og hvitvin er mine favoritter.
Denne smaker nesten helt likt som med alkohol
Tror hun mener vanlig hvitvin med alkohol.Hva heter hvitvinen du drikker?
Alkoholfri mojito er fantastisk godt. Har dilla på mynte for tiden, syns det er så friskt og godt. Frister også hvis jeg føler meg litt uvel. Så sprite med isbiter og mynte, eller som nevnt over Jacobs bringebærlemode med is. Godt med mynte det også.
Legger ved link til en alkoholfri cava jeg syns er veldig god Denne skal definitivt nytes i et skikkelig cava glass med jordbær oppi, nå i sommer. Jeg ble anbefalt denne fremfor alkoholfri hvitvin, det var visstnok vanskelig å lage.
https://www.vinmonopolet.no/vmp/Land/Frankrike/Richard-Juhlin-Blanc-de-blancs/p/1807901