Alkoholfri øl

Dekita

Glad i forumet
Desemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Igår hadde vi besøk på grilling, samboer tok seg en øl. Det jeg da lurer på hvilken alkoholfri øl smaker godt? Jeg drikker ikke så mye og ofte til vanlig, men synes det er godt en gang i blant, med en iskald øl. Spes når det er varmt ute. Tenker å prøve meg litt fram ,til vi skal i selskap der jeg ikke ønsker de skal vite jeg er gravid enda..
Hvilken alkoholfri øl kan du anbefale? Prøvde en type munkholm igår, men følte den ble for «tung»[emoji3] Som sagt er det sjelden jeg drikker, og liker feks øl som dahls, tuborg. Så er ikke såååå nøye på det!
 
Synes Munkholm original er god. Den som er gullfarget :) ellers synes jeg også Hansa null og Carlsberg non-alcoholic er milde og fine :)
 
Viss du er intr i andre alkoholfrie ting så har dei noke so heitte epleboble på polet. ☺️
Musserande eplemost, veldig frisk og god ☺️
 
Takk for mange tips og gode svar[emoji3]skal sjekke de ut [emoji3]
 
Jeg liker Aass sine alkoholfrie. Aass Uten IPA er god, spesielt hvis man liker øl med litt smak i fra før.
 
Vanlig clausthaler er det eneste alkoholfrie øl som er drikkenes (kun testa de på rema/spar/kiwi)

Er ikke glad i øl sånn ellers heller
 
Sniker fra august. Beste jeg har funnet til nå var på Rema1000. Sagene kjørepils. Den er kjempegod. Ellers er det mange gode der ute. Både i butikker og på polet.
 
Sniker fra august. Beste jeg har funnet til nå var på Rema1000. Sagene kjørepils. Den er kjempegod. Ellers er det mange gode der ute. Både i butikker og på polet.
Polet ja. Der har jeg ikke sjekket :) Er jo litt plaster på såret at det er mye billigere med alkoholfri øl da :)
 
huff jeg liker ikke øl, så er kanskje heldig med å ikke trenge og savne det, men vin derimot tror den savnen blir å melde sin ankomst i løpet av sommeren iallefall :')
 
Har handlet meg en munkholm til helgen. Er veldig glad i øl og har det siste året brygget mye selv. Spent på den Munkholmen om den er god:happy:
 
Back
Topp