Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SecondTimeAround
Mener å huske at det er 12 timer som er anbefalt... Men da bør man pumpe seg i mellomtiden å kaste dette... [8|] Nei, vet du, jeg husker ærlig talt ikke... Help anyone?! [:D]
Jeg tar meg faktisk en øl nå jeg, (den aller første på 9 måneder!!!) men det er fordi Aron får både pupp og mme, så da gir jeg han bare flaske i natt da vet du [;)][;)][;)] Den var veeeeeeeldig god!!! [:D][:D][:D]
ORIGINAL: Anna Panna
http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=54
fant denne siden....
ORIGINAL: wimza
Mener å huske at det er 12 timer som er anbefalt... Men da bør man pumpe seg i mellomtiden å kaste dette... [8|] Nei, vet du, jeg husker ærlig talt ikke... Help anyone?! [:D]
Jeg tar meg faktisk en øl nå jeg, (den aller første på 9 måneder!!!) men det er fordi Aron får både pupp og mme, så da gir jeg han bare flaske i natt da vet du [;)][;)][;)] Den var veeeeeeeldig god!!! [:D][:D][:D]
Har ingen hensikt å pumpe seg for å kaste[;)] For når alkoholen er ute av blodet, er den også ute av melken.. Men hvor lang tid det tar før det er ute av blodet, varierer jo veldig fra person til person.. jeg husker jeg ventet 4 mnd før jeg turte å ta et glass vin sist[8D] men du kan jo pumpe deg FØR du tar en øl, så har du melk å gi om den lille skulle trenge noe [:)] Kan neppe tror det tar sånn kjempelang tid før en øl er ute av blodet..
Men om man får sykt melkespreng i mellomtiden da...? Altså før alkoholen er ute av blodet...? Man kan jo ikke bruke denne melken da...?? [8|]