alkohol

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Når er det ok og pumpe seg og gi flaske en dag så en kan drikke litt alkohol? Jeg tenkte pumpe meg og ha liggene til nyttårsaften,så jeg kan ta meg noen drinker. Vi pleier være samlet da hele familien og lage gode drinker i mix master,så gleder meg litt til det. Og når etter et måltid kan jeg pumpe meg? Må jeg vente en time?
 
Hei,

jeg pumper masse og gir min sønn. Ikke nødvendigvis i forbindelise med alkoholinntak, men også ved barnevakter etc. Jeg tror det er viktig å begynne snart for deg, ser din er ca 1 mnd, for å sjekke om hun/han tar flaske- det er ikke alle som gjør det. Jeg tror min lille begynte så smått med flaske rundt 5 uker, og nå er han en pupp-og flaske barn. Deilig for mor, far- og barnevakt!

Jeg vet at man helt fint kan drikke ett parr glass vin ol. og amme. Ullevål Sykehus tar i mot melk som er pumpet ut på ett galss vin (men ikke mer) og denne melken gis til premature og syke barn. Jeg har selv ammet på litt vin, og ikke merket noen forskjell på min sønn! (Vil understreke at jeg egentlig er veldig "prippen" her, har nulltoleranse for alkohol i svangerskapet). Men dette må du finne ut av selv.

Når du pumper kommer ann på hva du skal gjøre med melken du pumper ut. Skal du gi den til barnet må det jo planlegges i forveien, skal du "pump and dump" kan du gjøre det noen timer etter alkoholinntak, når puppene sprenger...[;)]

Lykke til!
 
Kan man gi begge deler oxo? vil ikke ha melkespreng nei for de er vondt[:'(]
Men gleder meg skikkelig til og ta en øl og noen drinker på nyttår[:)]
 
Tenker litt på og gi mme om dagen og mm om natten,men kan det hende jeg mister melken da? Siden jeg da gir så lite..
Og er det dyrt me mme?
 
Back
Topp