alkohol?

malrodien

Gift med forumet
hei lurer litt på hvordan det er med alkohol drikking og sånt nær fødselen for samboerene deres?

selv har jeg satt fylle stopp for samboer da jeg hadde 2 mnd igejn... men han får fortsatt ta seg ett parr pils for å kose seg. men siste måneden gir jeg han bare lov til å ta ett glass i ny og ne...

eg har sagt te min samboer at neste helg e det hans siste fest.gladmat i stavanger,det e meininingå med ska inn med båten vår då,hvis eg orke.(tvile egentli på det då,itte i dag)så e det heilt slutt,det e han og enig i.han glede seg voldsomt te eg og kan ta mg litt vin igjen seie han,hehe.
men det e jo lenge te d då[:D]

nå drikker ikke G så ofte når jeg er gravid, men til helgen og neste helg er det først tur til Førde og så festival (for hans del)... Etter det begrenser det seg nok av seg selv (han sier at det ikke er gøy på fest når jeg ikke er med...), men jeg har ikke problemer med at han tar seg øl til maten eller noe før de siste par ukene tror jeg...

ORIGINAL: Ametystia

Min samboer drikker aldri, så jeg er priviligert på den fronten [:)]  Han er ikke avholds, men jeg kan ikke huske sist han tok noe.  Hadde han drukket så ville jeg sikkert ha syns det var greit med måteholden drikking frem til midten av august kanskje? Men å ha en som gikk på fylla i helgene f.eks hadde jeg ikke taklet så bra. [&:]

Min drikker heller nesten ingenting og det er deilig.

Eksen min drakk altfor mye når han var ute, klarte ikke si nei til de såkalt kompisene sine når de drakk. Han var alltid helt på trynet når han kom hjem. Lå rundt på gulvet og kava og kasta opp overalt mens han var helt borte vekk. Jeg var alltid så redd for at han ville kveles i sitt eget spy eller for at noe skulle skje når de var ute. Er såååå glad jeg slipper å se det synet igjen...

Så gudskjelov har jeg en mann som kan kose seg med et litt vin/øl og som ikke er redd for hva andre syns om ham...

Jeg er også heldig, min drikker veeeeeeeldig moderat.
Så dette er ikke noe tema en gang, tror også han skjønner selv at han ikke burde når termineb nærmer seg[;)]

min skal få dra ut å drikke denne helga som kommer, men da er det full stopp.[;)]
han får ta seg litt drikke til maten å sånn, men ikke noe mere.

Inntak av alkohol er ikke et problem for oss egentlig.
Ikke noe vi har diskutert heller... Mannen min kan godt ta seg et glass vin eller to til
en god middag i ny og ne, men det er alt. Så her drikkes det egentlig ikke det helt stor
til vanlig heller da.

Jeg har bare sagt at han må begynne å tenke over inntaket av alkohol nå fremover, og da sa han at selfølgelig hadde han tenkt på det... han er jo en voksen mann på 33 år, så det skulle da igrunn bare mangle om han ikke holdt seg i skinnet!

Har ikke tenkt så mye på de. Han kommer hjem om 3 uker å reiser ut igjen når jeg er ca 38 uker. Så han er vel ikke hjemme en gang [:(] Hadde vert så fint om jeg hadde fått 3 uker før termin. Da hadde jeg vertfall hatt han med meg. Men de tre siste ukene hadde jeg nok sakt at han fikk stå over om de var festligheter i lufta [;)]

Back
Topp