Alkohol

Mammadrømmen

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Dere som ikke ammer, hva tenker dere om alkohol?

Jeg har ingen problemer med å ikke drikke alkohol, jeg er bare nysgjerrig på hva dere tenker. Og jeg tenker på et glass innenfor husets 4 vegger, og ikke full fest altså.

Selv er jeg glad i et glass vin eller to til helgen, men lille er bare 5 uker og jeg har ikke noe alkoholsug enda.

Jeg er veldig glad i vin og av og til kan det friste litt med et glass kald hvitvin. ;) Men på kvelden må jeg av og til amme litt oftere og tør derfor ikke ta sjansen. Klarer meg fint uten! :) Det glasset ligger nok noen måneder fram i tid.

Ser frem til å ta et glass rødvin ;) frister å ta en sup noen ganger når mannen har et glass i helgen. Men tørk ikke i og med at jeg ammer å lille spiser litt oftere på kvelden. Å er ikke noe problem å holde seg unna :)
Her er mini 8 uker :)

synes baileys er såå godt! har ikke tenkt tanken før jeg så denne tråden, så med andre ord har jeg ikke det store behovet :)
siden jeg fullammer blir det nok ei stund fram i tid før jeg tar meg ett glass..

Min jente er 5 uker, men en cider eller en drink har forsatt ikke fristet i det heele tatt! Men neste helg skal vi på sammenkomst med venner og sånt.. så da blir det nok noen cider..

Ammer ikke. Tar en halv øl sammen med mannen her hjemme noen ganger :) Det er jo bare kos, blir ikke akkurat i ustand tenker jeg :P

Jeg ammer men tar meg et lite glass vin av og til, da ammer jeg rett før også gir jeg pumpemelk neste måltid så det går mange timer imellom :)

Har egentlig ikke tenkt på alkohol :p men har planer om å teste flaske (siden jeg har så mye melk vurderer jeg å fryse ned) og da kan jeg jo evn ta et glass med vin. Lillegutt er 6 uker :)

Jeg har tatt en øl, og hadde da mme om han skulle våkne og ville ha mat i tiden etterpå. Har ellers bare smakt på vin. Orker ikke å styre med det, så har holdt meg unna siden :)

Back
Topp