alkohol

elispk

Elsker forumet
noen som har drukket etter dere har fått??har lyst å ta me en by tur snart. vor lang tid tar det før alkoholen er ute av kroppen??med tanke på amminga

okai:P thx=)=)

Har ikke vært ute enda, eller drukket alkohol. Orker foreløpig ikke tanken på pumping osv, og har ikke hatt lyst. Men når lysta kommer skal jeg være rask til å ta meg ei øl [:D]
Kos deg med alkoholen [:)]

Jeg har ikke hvert ut. Men da har vært gøy[:D] Sikkert blitt drita etter 2 pils

Jeg har heller ikke vært ute, orker ikke alt bru\yet med pumping ig lite søvn... Har dukket en øl eller et glass vin etter han er i seng det er alt....

Jeg drakk et glass øl til maten i går (ca 2 dl), men det var ikke så godt som jeg trodde det skulle være. Ble litt skuffet jeg..... Det var min første øl siden august i fjor....

Ammet Sofie halvannen time etterpå, håper ikke hun ble påvirket av det. Virket ikke sånn.

Har tatt noen øl og et par glass vin, men ikke hvert full. Har heller ikke hvert ute.
Men har veldig lyst

Har ikke rørt en dråpe alkohol og kommer nok ikke til å gjøre det før jeg er ferdig med ammingen heller, klarer meg fint uten men klart det frister med en iskald pils i varmen...[:D]

Back
Topp