Alkohol

De jusene så digge ut.. Hvor er de kjøpt??

<3 venter på deg 25.02.2014 <3

Vet de er å få kjøpt på vinmonopolet, sammen med andre alkoholfrie alternativer. Vinmonopolet har også nettbutikk om du ikke har et pol i nærheten :P Se se; http://www.vinmonopolet.no/vareutvalg/sok?query=V%C3%85R&sort=2&sortMode=0&filterIds=25&filterValues=Alkoholfritt

Ellers er det mulig å få kjøpt det på litt spesialbutikker, slik som for eksempel Den Gode Smak i Molde :)

Savner et godt glass rødvin og tapas med spekeskinke :)

Nei, savner det ikke i det hele tatt. Omtrent ikke drukket noe som helst alkohol de siste 6 årene uansett, så er ikke noe å savne.

Alkoholen blir nok ikke noe savn nei :-)
men spekemat derimot :-P ååååh, savner det allerede..

Mannen var på polet og kjøpte Vår til meg. Fruktmos uten alkohol, sjølvsagt. Og den var ganske god. Tok den oppi vinglass når vi hadde naboer på besøk, og fekk litt meir "tilhørighet" :P Høyers ut som eg e alkoholikar :P Men har alltid vore den som blir super trøytt og lei når eg har vore på fest uten alkohol. Folk rundt deg blir fullare og fullare, innimellom veldig plagsomme overfulle :P No gjekk det bra, og var mykje betre enn brus/vatn :D
Ellers e det å gi opp salami! Korleis skal det gå?? Og roastbiff??? HJELP :P Men lurer på ein ting: Høyrt at du kan ete dersom du legge det i frysen i min 48 timar og ete det "ferskt"... Ke trur dikka?

Nja. Merker det litt. Vi skulle egentlig begynne prøvingen fra september. Men det ble litt tidligere gitt. Ikke for det at det har noe å si da, er veldig velkommet.
Men blir litt snurt når jeg ser de 3 brettene med øl i garasjen. Og de to baileys' ene som står i skapet.. Planen var superkos med lange kvelder på terrassen med drikking og kos. Feire 30års dagen min. Å så bli gravid
Men, det er ikke så viktig. Kommer et neste år også. :D
Pluss at jeg har gjort en god avtale med at de skal lage super gode drinker (uten alkohol) til meg den uka i danmark!

Back
Topp