Alkohol

Hoppedåsa

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
flere som egentlig skulle drikke på 17 mai? :P jeg vrir hjernen for å finne en god unskyldning! folk vet jo at vi er prøvere i tilleg, så når mor ikke drikker alkohol.... da blir det nok spekulasjoner :P what to say???

Si at du har en uvi eller noe, og går på antibiotika :P Da kan du jo ikke drikke :)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Kjøp carlsberg non alkohol,fjern lappen på flaskehalsen som sier non alkohol ^_^

Si at du har en uvi eller noe, og går på antibiotika :p Da kan du jo ikke drikke :)

vi har dessverre leger i vennegjengen så den myten ble slukka for mange år siden :P er kun en type antibiotika man ikke kan blande med alkohol :P

Da jeg var gravid med min første kjøpte vi Aas Uten og vanlig Aas-øl. Bytta om etikettene, og begge hadde Aas-korker :-) Lurte alle lett!

Skal på familiegreier 17. mai, så da sier vi vare at jeg er sjåfør og samboer tar en øl.

Lyv på deg en bekkenbetennelse, og si du går på flagyl. Det er vel den man ikke skal blande alkohol med :)

Eller at du holder deg unna alkohol mens dere prøver. Litt dumt å sitte å late som en drikker og så sette seg i bilen å kjøre hjem eller måtte ta taxi hjem fordi man har latet som man har drukket. Folk er heldigvis vant til at jeg ofte velger å kjøre i stedet for å drikke, om det er slike dager. Men hadde store planer om å bestille alkoholfri drikke i baren på lønningspils. Ble sjuk så slapp å juge på meg noe...

Back
Topp