Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når drakk du alkohol første gang etter fødsel?
Min har vert så avhengig av puppen at jeg ikke helt har vist når han trenger den igjen, men nå går det fint![]()
Ikke kommet så langt enda, ikke noe behov for det heller akkurat. Fristet veldig lite når gubben kom hjem klokka 3 natt til lørdag sørpefull og skulle på "jobb" dagen etterpå.. Han var ikke i toppform, for å se det slik!
Jeg klarte meg faktisk veldig braNei, sånn sett frister det absolutt ikkeKommer sikkert til å bli kjempefull og dårlig første gangen
![]()
Om man ikke kjenner noe behov for det så er det like greit å venteMed førstemann drakk eg ca 8 mnd etter fødsel. Med andremann var det nok langt over et år. Husker faktisk ikke!
Ammer fortsatt så blir nok en stund til![]()
Eg drikker VELDIG sjelden i utgangspunktet. Overdriver nok vist eg sier 5 ganger i året! Men ganske greitt for da blir det billig fylla når eg først drikker!Om man ikke kjenner noe behov for det så er det like greit å venteNoen er jo veldig på hugget og skal på død og liv ha meg med ut, men jeg er ikke klar for noe overnatting enda i alle fall!
Får evt. bli når Ø er hjemme
![]()