Alkohol

Har ikke kommet så langt enda :p

Snakk om partyløver! :p

Øøøh. Etter 3 mnd, da var det ett glass med baylies! ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Min har vert så avhengig av puppen at jeg ikke helt har vist når han trenger den igjen, men nå går det fint :)

Min har vert så avhengig av puppen at jeg ikke helt har vist når han trenger den igjen, men nå går det fint :)

Sånn er det her enda :P

Fy trøen, ser for meg oss når vi kommer til Oslo, hvis denne alkoholmengden er representativ for flertallet så blir det vel en billig fest på lørdagskvelden :p 2 øl/cider så ligger vi strøkne hele gjengen :p

Ikke noe alkohol ennå og tror det drøyer lenge. I. Er så avhengig av puppen ennå. :(

Jeg har enda ikke komt så mangt. Må nok vente til han er flinkere med sovingen på kvelden..

Husker ikke. Men drakk ikke "skikkelig" før hun var 6-7 mnd :)

Ikke kommet så langt enda, ikke noe behov for det heller akkurat. Fristet veldig lite når gubben kom hjem klokka 3 natt til lørdag sørpefull og skulle på "jobb" dagen etterpå.. Han var ikke i toppform, for å se det slik!

Ikke kommet så langt enda, ikke noe behov for det heller akkurat. Fristet veldig lite når gubben kom hjem klokka 3 natt til lørdag sørpefull og skulle på "jobb" dagen etterpå.. Han var ikke i toppform, for å se det slik!

Nei, sånn sett frister det absolutt ikke :P Kommer sikkert til å bli kjempefull og dårlig første gangen :p

Nei, sånn sett frister det absolutt ikke :P Kommer sikkert til å bli kjempefull og dårlig første gangen :p
Jeg klarte meg faktisk veldig bra :) Tror man er så obs på at man er mamma og at man skal ta det rolig at det som regel går bra ;)

Med førstemann drakk eg ca 8 mnd etter fødsel. Med andremann var det nok langt over et år. Husker faktisk ikke!
Ammer fortsatt så blir nok en stund til ;)

Med førstemann drakk eg ca 8 mnd etter fødsel. Med andremann var det nok langt over et år. Husker faktisk ikke!
Ammer fortsatt så blir nok en stund til ;)
Om man ikke kjenner noe behov for det så er det like greit å vente:) Noen er jo veldig på hugget og skal på død og liv ha meg med ut, men jeg er ikke klar for noe overnatting enda i alle fall! ;) Får evt. bli når Ø er hjemme :)

Om man ikke kjenner noe behov for det så er det like greit å vente:) Noen er jo veldig på hugget og skal på død og liv ha meg med ut, men jeg er ikke klar for noe overnatting enda i alle fall! ;) Får evt. bli når Ø er hjemme :)
Eg drikker VELDIG sjelden i utgangspunktet. Overdriver nok vist eg sier 5 ganger i året! Men ganske greitt for da blir det billig fylla når eg først drikker! :D

Back
Topp