Alkohol....

Rusbrus, cider, hvitvin, rosevin :) men det et svært skjelden at jeg drikker noe uansett..

Her går det isåfall i øl, vin, galiano, kaffe og amarula, irish coffie. Sto faktisk å så på en vinflaske hos mamma i går, og sukket tungt. For den vinen er jo sååååå god å da. Å så lenge det er til jeg kan ta et glass vin. Men men....får bare vente :)

Drikker heller ikke, men har smakt litt et par ganger.

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Musserende vin, eller sprit. Liker nooen få rusbrus.

Blir vell mest rødvin og øl her, men liker jo drinker og sånn og, bare ikke så mange plasser å drikke drinker på her, og er ikke så veldig flink til og mikse selv :p
Men så er jeg ikke noe mye ute og drikker heller, mye koseligere og ta et glass rødvin på kvelden i lag med mannen :)

Uhyre sjeldent jeg drikker, men synes iiiskald øl er godt :) Rødvin og hvitvin kan og være godt, dersom de er søte og milde.
Dersom jeg skal drikke brennevin er det stort sett rom :)

Den skogsbærcideren er god. Og martini asti er ikke værst. Ellers er det vodka og battery.

Har planlagt neste fest alt jeg. Om 11 mnd. Da skal jeg ha med den minste martini asti flaska og 4 cider :laughing002
Gleder meg veldig, for de siste 5 årene har jeg enten vært gravid eller amma. Mannen jobber også 2 helger i mnd som dørvakt, så blir lite fest når han er på jobb.

Rødvin liker jeg best. Ellers kan jag godt ha meg et par øl eller captain morgan og cola, eller en annen drink som ikke er for søt :)

Back
Topp