Alkohol

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Huff..... sitter å tenker på at jeg var på hei-tjohei jentefest ca 9-10 dpo.... Jeg testet med skikkelig morgenurin samme dag for å være sikker på at jeg ikke var gravid, og den var HELT negativ! Jeg drakk mer enn en hel flaske vin og var orntli' dritings.... :( Hadde ikke drukket meg påvirket på over et halvt år, men selvfølgelig gjorde jeg det rett etter jeg ble gravid.....

Forrige gang var jeg på fest dagen etter jeg ble gravid, men dette har jo mindre betydning.

Jeg er utrolig frista til å bestille privat UL om en uke eller to for å sjekke at det foreløpig ser bra ut og at hjertet slår.....

Kan duskjønne hvorforjeg skal være SÅ mye mer engstelig denne gangen?! :confused:
 
Jeg var hos min søster forrige helg og tok noen glass vithvin, syns det smakte så rart så jeg reagerte på det og drakk derfor bare to glass. Da var jeg 3 uker på vei... Ante det ikke. Men forrige sv.skap visste jeg ikke at jeg var gravid før i uke 5, og da var jeg 20 år og drakk så og si hver helg fram til positiv test. Det gikk bra... Har en sunn og frisk gutt på 14mnd nå :)
 
Jeg var også på en skikkelig fest før jeg fikk positiv test i mitt første svangerskap - har nå ei frisk og flott jente på 4 år :) Kjenner MANGE som ikke har visst at de var gravid og derfor dratt på fest - det går så bra :)
Men skjønner også godt at du er bekymret, det er jo slik vi er i denne tiden, bekymrer oss for alt mulig....
 
huff forstår godt at du bekymrer deg, men det går nok helt fint :) men bestill deg heller en tidlig UL enn å gå å bekymre deg. klem
 
Back
Topp