Alkohol

Ønsker<3

Elsker forumet
Flere som har drukket det?:/ her har jeg drukket flere likører i løpet sv julen :(:( hadde ingen anelse om at jeg kune vær gravid før igår :( er 3+6 nå! Bør heg være bekymra??
 
det er flere som blir uplanlagt gravide som drikker før de vet at de er gravide. Dersom fosteret har tatt skade, vil kroppen støte det tidlig i fra seg, fikk jeg beskjed om av jm :) så jeg tror ikke du trenger å være bekymret for det..:)
 
Trur du kan være relativ sikker. Sist svangerskap hadde jeg drukket noen glass vin (tidlig) og 1 øl noen dager før jeg skjønte at tante ikke kom. Lillemor er fin og frisk hun ;) ikke tatt noe skade :) sa det t legen og hun sa jeg ikke trengte bekymre meg for det ;)
 
Ja er drakk jeg plommelikør med 60 % sprit to dager før pos test :/ menmen.. Er jo mange som er på fylla før dei tester positivt også !
 
Tror ikke du trenger å bekymre deg! :) Gratulerer med spire :)
 
Takk ;) er ikke helt 100% ennå for jeg stoler ikke på cb vanlig test, skal kjøpe en digital en imorgen om apoteke er åpent...
 
det går sikkert bra:)under første graviditeten drakk jeg endel vin, før jeg viste at jeg var gravid. men jenta vår har ikke tatt skade av det:)
 
Back
Topp