Alkohol?

tante82/MAx6

Glad i forumet
Æ har sikkert spurt dåkk om det her før,men kolles ferhell dåkk t alkohol før innsetting??

Tok litt i sprayeperioden, men ingenting etter sprøytestart[:)]

Drikker ikke så mye uansett, men[;)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Tok litt i sprayeperioden, men ingenting etter sprøytestart[:)]

Drikker ikke så mye uansett, men[;)]

Bør mann holde seg unna når man er i gang med sprøyte start??

Det er sånn jeg har forstått det i alle fall.

Også sa de til meg på Ullevål at man bør holde seg unna koffein.

Ok[:)] Mulig det bli ein fæst 8 mai før oppstart da [:)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Det er sånn jeg har forstått det i alle fall.

Også sa de til meg på Ullevål at man bør holde seg unna koffein.

Jepp jeg ble anbelfalt minimalt av begge deler, og like greit, vil ikke risikere noe og saa angre og klandre meg selv for at det ikke funka..

Selv om jeg ikke drikker mye koffein til daglig, ble det noen interessante uker uten koffein, og pluss alle de hormonene..Stakkars mann![8|]

Overlegen på riksen sa jeg kunne ta et glass vin så lenge jeg ikke drakk opp hele flaska, hadde tydligvis ikke noe negativ innvirkning det når man ser på resultatet[:D]

Jeg drikker ikke så mye. Drakk ingenting etter sprøytestart

Du får tre sjanser med IVF, er vel best å gjøre ting så optimalt som mulig akkurat de tre gangene. Er ikke akkurat hver mnd man skal ha IVF. Ikke drikke kaffe, alkohol. Spise sunt. Ville jeg gjort iallefall.

Holder meg unna alkohol, er vel ikke så flink å spise sundt akkurat og spesielt ikke nå når jeg skal bo på hotellet i 2 uker[8D] da blir det feit mat ute, men sund frukost da[:D] ellers drikker jeg jo ikke kaffe, meeen blir litt cola zero av og til da..ikke daglig men...

Jeg holder meg unna alkohol hele perioden, men kaffe må jeg ha. Tenkte ikke på det før jeg så denne tråden, men jeg må VIRKELIG skjerpe meg med kaffe, jeg drikker masse av det til vanlig.....

ORIGINAL: Babymiracle

Du får tre sjanser med IVF, er vel best å gjøre ting så optimalt som mulig akkurat de tre gangene. Er ikke akkurat hver mnd man skal ha IVF. Ikke drikke kaffe, alkohol. Spise sunt. Ville jeg gjort iallefall.

Det er jo opp til hver person hva man ønsker å gjøre. Legen mente det var helsefremmende med et glass vin. Var ikke snakk om at det var et glass vin hver dag, jeg tok et glass vi da vi hadde vin, kjeks og ost kveld med jentene.  DVS en gang i løpet av spray og stikkperioden. Var bare den ene gangen.  Dog jeg må bare si at smaken på vinen hadde forandra seg så det holdt med det ene glasset. Jeg røyka til å med litt også MEN DET ANBEFALER JEG DA IKKE Å GJØRE...VAR BARE DUMME MEG SOM GJORDE DET.

Back
Topp