Alkohol på julaften?

Marati

Glad i forumet
Hva mener dere?

Her blir det nok en cognac til far, og ett glass vin til mor når ungene er i seng.
Ellers syns jeg et glass øl til middagen er greit, men vi liker nå best vann til maten, så her blir det ingen alkohol før barna er i seng.

Gubben tar nok seg litt akkevitt til maten tenker jeg, og kanskje en øl eller to [;)] ser ikke noen grunn for at ikke han skal få kose seg litt selv om ungene er tilstede, han blir jo ikke pussa eller noe[;)] jeg pleier ikke å drikke noe særlig, og nå fullammer jeg ennå så ingen alkohol på meg i år nei[8|][:D]

Jeg liker ikke alkohol til maten..
Vi reiser til Gran Canaria i år, sammen med mine foreldre og søsken, så det blir nok noen enheter alkohol på alle andre enn meg tenker jeg.. Hehe..
Mulig det blir en drink eller to etter maten da, men det syns jeg er helt greit, siden det er en spesiell anledning.

Kan ikke, hun tar bare pupp. Så det blir ingen alkohol på meg. Ellers så hadde jeg ikke sagt nei til et glass rødvin[:D]. Leeeeenge siden sist.

Blir sikkert litt cider eller vin utover kvelden, men sånn ellers er jeg like glad i brus jeg[:D]
Ammer ikke så ingen hindring der[;)]
Vokste opp med en pappa som tok seg en øl eller to på helg og tror det er ganske greit, jo mer fy-fy noe er jo mer spennende blir det?[8|][;)]

Jeg er oppvokst med rusfri jul, så for meg hadde det vært unaturlig å begynne å dra frem en pils til middagen. Ikke at jeg kunne ha gjort det heller siden jeg ammer....

Vi drikker brus til maten, og mor tar seg en vørterøl.. Hihi..
Min mellomste bror har nå når vi har blitt voksen, begynt å helle en god del baylis i kaffen, men det er bare kos. Tror begge mine brødre har pleid å ta seg noen pils etter at de har gått hjem fra "besøket"....

her blir det nok litt på begge to!
men ikke så mye såklart!!

blir vel ett glass vin middagen og likør til kaffen [:)]

Back
Topp