Alkohol og nikotin

jeg slutta og røyke for 8 dager siden :) har hatt litt snus i stedet, men det er kun når det er ille... å den legger jeg selvfølgelig helt vekk om testen viser positivt :) sluttet å røyke sist jeg var gravid også, men jeg var også dum og begynte igjen da mini var 10 mnd...
ellers så lever jeg som normalt når vi prøver, både med mat og alkohol. altså det kan jo ta evigheter før testen blir positiv, så her setter vi ikke livet på hold nei :)

Har aldri røyka jeg, drikker veldig lite og sjeldent! Drikker ikke brus. Rett og slett fordi jeg ikke liker det! Ellers spiser jeg normalt, men prøver å spise mere sunt For min del og familien sin! sliter medcdårlig matlyst ennå, så føler jeg må passe på at det jeg spiser hvertfall litt sunt! Lurer på om kroppehastar satt meg på tvangs slanking egentlig.. Hm..

røyker litt, men drikke gjør jeg kanskje en gang i året.. så der har jeg ikke helt den store utfordringen. MEN jeg kjenner jeg vil sliiiite skikkelig meg å ikke spise fenalår nå før jul!! såååe jeg har bestemt meg for å IKKE teste meg før jeg har spist det minst en gang..:p men hva er egentlig så farlig med spekemat?? :)

Tror man kan spise det om det er fryst, og f.eks sushi kan man spise for fisken er fryst før den er tatt i bruk :)

Jeg prøver å leve som normalt. Røyk har jeg kuttet ut uansett. Men jeg tar meg en fest og spiser det jeg vil ;)

Jeg røyker ikke. Og nå har jeg holdt meg helt borte fra alkohol siden jeg sluttet på pilla i august... Vet det ikke er nødvendig, men nå har jeg valgt å gjøre det sånn. Er egentlig ikke typen som fester noe særlig, men liker å ta et glass rødvin av og til :)

Såeh, jeg leste akkurat at å røyke en 20pk om dagen faktisk HALVERER sjansen for å bli gravid!! Ble forsket på det for noen år tilbake..
Så om ikke spiren sitter snart så får jeg vel bare ta utfordringen da kanskje xsmile17

Back
Topp