Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det kan man jo faktisk argumentere med, for dersom mannen er påvirket av alkohol når man har samleie kan det påvirke sæden...etter det jeg har forstått ved lesningDu kan jo foreslå at han skal leve som at du er gravid også.. altså ingen nikotin, alkohol osv frem til du blir gravid.
Selvfølgelig vil man jo gi det kommende barnet best mulig sjanser og firutsetninger, men frem til det faktisk er ett barn der å ta hansyn til (eller foster da) så.må.man etter min mening leve som normalt.
Det kan man jo faktisk argumentere med, for dersom mannen er påvirket av alkohol når man har samleie kan det påvirke sæden...etter det jeg har forstått ved lesning![]()
Det var ment som en motargumentasjon mot mannen dersom han eventuelt mener at dama skal kutte ut alt og leve som om hun er gravid selv om man bare prøverkanskje det, men har ikke mye tro på det! tenk på alle de som har hatt en one night stand i fulla og blitt gravide!?
her lever vi normalt, blir for dumt hvis begge skal avstå fra alkoholen i helgene pga vi er prøvere.. da hadde vi vært avholds i snart 1 år nå.. tror man kan bli mektig lei hele prøvinga skal man være skikkelig nazi..
men jeg er mer forsiktig med ting og tang i dpo land, sånn i tilfelle det skulle være en spire der inne![]()
jeg mener man burde leve normalti allefall til IKM dagen, for så å se om mensen kommer eller ikke... det som er inni magen før ikm tar ingen skader på om du røyker,drikker eller lever normalt...
Men seff når mensen ikke kommer så må du slutte... men før det så nyt dagene og livet før du deretter skal nyte livet i minst 9 mnd uten disse nytelsene![]()
Det var ment som en motargumentasjon mot mannen dersom han eventuelt mener at dama skal kutte ut alt og leve som om hun er gravid selv om man bare prøver![]()