Alkohol og barnedåp..

Nei, den tanken slo meg ikke da vi hadde dåp. var brus, kaffe og vann hos oss.

men bryllup det blir noe annet[:)]

ORIGINAL: Sympatia

Hører ikke hjemme i dåp eller komf spør du meg...og jeg er glad i en fest...men ikke når det er barnas selskap...

NEI!![:@]

Hadde 6 munkholm siden noen i min familie er alkoholikere så min far sa det var greit å ha noe de kunne drikke for var uaktulet for meg å ha noe med alkohol i. Gikk 1 munkholm.

Vi serverte ikek alkohol i dåen. Det var en søndag og ikke akkurat en utpreget drikkedag. Dessuten er jeg ikke vant til det heller. Tror aldri jeg har vært i en dåp hvor alkohol blir servert jeg... [8|] Kanskje ikke så rart egentlig [:D]

ORIGINAL: Nuffelitan

Alkohol og barnedåp passer ikke sammen....

Nei alkohol har ikke noe i barnedåp å gjøre[:'(]

nei

ORIGINAL: kkaasa

min mening er nei.
kunne aldri falt meg inn å serverte alkohol i en barnedåp(eller konfirmasjon)

Æ harHar nok ikke omme te å blitt heilt fra mæ hvis d har blitt servert i ein barnedåp æ har vært i..men for mæ har d aldri hørt sammen, så vi tenkt aldri tanken på å ha d i gutn sin barndåp..[8D]

ORIGINAL: Nuffelitan

Alkohol og barnedåp passer ikke sammen....

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Nei, ser ikke poenget i det...
Lettøl kan brukes om det er for smaken sin del[;)]

Nei. Det hører like mye sammen som å ta med seg Påskeegget på julaften.

nei nei nei og nei !! Ka skal alkohol ha å gjøre i en barnedåp??[8|]

Jeg ser ikke behovet for alkohol i dåp.

Men var faktisk i en barnedåp i sommer hvor det ble servert champagne, bare et halvt glass til hver da.

Dette var en fransk familie. Så egentlig ikke noe galt i det, så akkurat der og da og med mengden som ble servert så var det ikke noe problem, bare koselig.

Men sånn jevnt over tenker jeg at det er veldig unødvendig.

Nei, det synes jeg ikke hører sammen i det hele tatt. En dram kan man ta seg en annen gang. Ikke på ungen sin dag

Jeg synes ikke alkohol har noe i en barnedåp å gjøre.
Finnes så mange andre dager og anledninger man kan nyte et glass vin o.l.[:)]

Back
Topp