D ~D@isigeD@ier~ Forumet er livet VIP 7 Jan 2010 #4 Nei, ser ikke poenget i det... Lettøl kan brukes om det er for smaken sin del[;)]
Badeand* Forumet er livet 7 Jan 2010 #5 Nei det synes jeg ikke er nødvendig. Det er en fest for et barn, og da ser jeg ikke behovet for alkohol...
Nei det synes jeg ikke er nødvendig. Det er en fest for et barn, og da ser jeg ikke behovet for alkohol...
NinaTherese Elsker forumet 7 Jan 2010 #7 Det er jo til for å feire et barn..? Nei, har ikke noe i en barnedåp og gjøre.. Heller ikke konfirmasjon...
Det er jo til for å feire et barn..? Nei, har ikke noe i en barnedåp og gjøre.. Heller ikke konfirmasjon...
Sympatia Forelsket i forumet 7 Jan 2010 #8 Hører ikke hjemme i dåp eller komf spør du meg...og jeg er glad i en fest...men ikke når det er barnas selskap...
Hører ikke hjemme i dåp eller komf spør du meg...og jeg er glad i en fest...men ikke når det er barnas selskap...
kkaasa Elsker forumet 7 Jan 2010 #9 min mening er nei. kunne aldri falt meg inn å serverte alkohol i en barnedåp(eller konfirmasjon)
F Febbis Gift med forumet 7 Jan 2010 #11 ORIGINAL: **Tusen Nick 87** Nei?? Hvem har behov for å drikke i en BARNEdåp?? Samme gjelder konfirmasjon!
ORIGINAL: **Tusen Nick 87** Nei?? Hvem har behov for å drikke i en BARNEdåp?? Samme gjelder konfirmasjon!
W W1ke Elsker forumet 7 Jan 2010 #12 Barn og alkohol hører ALDRI sammen. Å iallefall ikke på barnets dag...
P Pink Piggy Betatt av forumet 7 Jan 2010 #13 Nei vet du hva! Det høres jo bare helt syyyyyyyyykt ut! Spør du meg.................
S Sicily Forumet er livet 8 Jan 2010 #16 ORIGINAL: Labambie Hva mener dere? Bør det serveres alkohol i barnedåp? Nei, jeg ser ikke hvordan det hører hjemme. Jeg er ikke avholds eller hysterisk, men barnedåp og begravelse er liksom ikke anledningene for det. [;)]
ORIGINAL: Labambie Hva mener dere? Bør det serveres alkohol i barnedåp? Nei, jeg ser ikke hvordan det hører hjemme. Jeg er ikke avholds eller hysterisk, men barnedåp og begravelse er liksom ikke anledningene for det. [;)]
*Musti* Forumet er livet 8 Jan 2010 #17 ORIGINAL: **Tusen Nick 87** Nei?? Hvem har behov for å drikke i en BARNEdåp?? Det e jo dåpsbarnet sin dag.. Koffør i alle dager ska det drikkes alkohol da??
ORIGINAL: **Tusen Nick 87** Nei?? Hvem har behov for å drikke i en BARNEdåp?? Det e jo dåpsbarnet sin dag.. Koffør i alle dager ska det drikkes alkohol da??
*Ønskebarnet* Forumet er livet 8 Jan 2010 #18 Nei. Synes alkoholen skal holdes vekk så lenge festen er for de som er under 18 :-))[8|]
N Niiiitah87 Elsker forumet 8 Jan 2010 #19 E det folk som servere alkohol i barnadåper? Det hørtes bare rart ud!