Alkohol nå

min drikker ikke uansett.. :)
så har ikke noe å bekymre meg for!

Han går ikke på fylla uansett-og tar max to øl til fotballkampen på tvn på lørdagen.

Uansett blir det taxi til sykehuset, så er ingen problemstilling [:D]

Et par øl til maten er ok, men fyll er det slutt på fra slutten av april tenker jeg. Vil ha han edru til å kjøre meg på sykehuset om det plutselig skjer noe[:)]

EN øl eller to er greit, for mamma kan kjøre oss til føden hvis han ikke kan kjøre, men han fikk beskjed av meg i helga om å gå ut på byen og kose seg, for dette var siste muligheten på en stund... Han kom hjem kl ett etter bare fire øl for han syns han hadde vært så lenge borte fra oss [:D] Han er jo søt da....

Har egentlig ikke vært noe tema her, mannen min drikker stort sett bare for å kose seg og det har jeg ikke sagt noe på foreløpig. Er jo 4,5 uke uke til termin enda så regner med at fredags og lørdags pilsen/cognacen blir inntatt et par helger til fremover her[:)] Vi skal nok alltids komme oss på sykehuset om det skulle skje noe [;)]

ORIGINAL: Angelica89

Samboern Slo seg skikkelig løs i helg.. Såå mye at han hang over dass den natta. :o) Så sa han i tillegg, nå blir det ikke noe mer drikking før etter babyen har kommet.. [8D] Har aldri sett han så dårlig etter fest noen gang..

Nå er det 1 mnd igjen til termin så da sier vi at det holder :)

Hi hi, kanskje det er ei slik fyllekule som må te for at typen faktisk gir seg[:D] Spurte min no nettop, og han berre: JEG? Skal JEG slutte å drikke?? Men så fant han visst ein dato i slutten av april [:)]

Nei han har ikke fått drikke stopp. Han drikker ikke så ofte, så har ikke orket å bry meg med det.

Samboeren min har ikke vært hjemme to helger på rad engang gjennom svangerskapet. Hardt å ikke feste tror jeg[&:] Nå har jeg 3 uker og 5 dager igjen til termin, men har ikke nekta han noe. Han har faktisk holdt seg hjemme hele påska da. Utrolig nok. Hehe. Men om han vil dra på fest nå, skal jeg ikke nekte han det.. Han bør jo klare å bruke hode sjøl når han snart skal bli pappa! [8D]

Han har ikke drukket mange gangene i svangerskapet, så har vel egentlig ikke trengt å ta seg drikkestopp. Men han ble invitert til personalfest i neste uke, og da var jeg veeeldig glad for at han selv sa nei. Så vi har blitt enige om at det fra nå av er drikkestopp :)

Vi ble enige om at han skulle holde seg edru fra april av, siden terminen er 26. april. Han var ute sist helg og fikk slått seg skikkelig løs, og det hadde han nok godt av[:)]

Vi har blitt enige om at han ikke skal gå ut når det er en måned igjen til termin. Så han har 10 dager igjen, hehe. Men han sier selv at han har brukt opp kvota si nå i påsken for minst et kvartal fremover. [;)] Uansett drikker han seg veldig sjelden full, men han er ute til ganske lenge og det skal bli deilig å ha han her hjemme for meg selv den siste tiden. Jeg våkner så ofte om natta nå. Jeg synes det er helt greit om han tar seg et glass vin eller øl (men ikke mere) på café eller middag fremover, det tåler han fint og jeg har ikke trua på at ting kommer til å gå så utrolig fort uansett.

Det er sjeldent han drikker, hvertfall nå som jeg ikke drikker. Han gidder ikke dra på fest uten meg, og jeg orker ikke være med[8D]

Men vi er bedt i bursdagfest 1 mai.. Og om han har lyst til å drikke der så får han bare gjøre det.. Og hvis han vil ta seg en øl til maten 17 mai så får han gjøre det og.. Om det skulle skje noe akkurat den kvelden så skal jeg nok alltids finne noe andre som kan kjøre[8D]

Nei, han får lov til å drikke han hvis han ønsker det.[:)]
Ser ingen grunn til å nekte han det.

Han kan heller betale eventuell taxi hvis jeg må til sykehuset[:D]

Jeg stemte første alternativ, men her drikkes det så sjelden alkohol (kanskje 2 ganger i året), så det blir ikke noe problem.
Hvorfor skal ikke mennene kunne holde seg edru de siste ukene av sv.skapet? Tenk så flaut å måtte ta taxi til sykehuset med en full mann på slep.....nei takk !!!

Sambo drikker sjeldent så jeg stresser ikke med drikkestopp.
Om han en sjelden gang blir bedt ut i b.dag el så kan han få drikke og om han skulle bli tilbudt en øl til maten når vi er på middag så gjør ikke det noe for meg.
Blir nok ikke mye drikking når nurket er født, og om han da skulle bli bedt ut så kan jeg og jenta sove hos mamma og pappa en natt eller han kan sove hos sine foreldre[:D]
Ser ikke noen grunn til at han skal nektes alkohol, men hvis han hadde drukket mye så måtte jeg nok satt ned forten litt[:D]

Mannen min drikker seg sjelden full uansett, så ser ikke på det som noe stort problem :)
Han er på guttetur i USA nå, og når han kommer hjem på søndag er det 6 uker til termin - så regner igrunn med at han stort sett blir hjemme da.. Om han tar seg en øl til maten eller noe gjør ingenting - komme meg til sjukehuset skal jeg alltids klare uansett, siden svigers bor 5 min gange unna, og en kamerat av mannen som er taxisjåfør bor i nabohuset til svigers... Også bor broren til mannen, og kusina mi på Strømmen, som er 5 min kjøring.. Så nei, blir nok ikke noe drikkestopp her - fyllestopp, ja.. Men lov å ta en øl til maten for det ;)

Ingen svar som passet.. Han drikker ikke til vanlig heller så trenger ikke å gi han noe drikke-stopp:)

Nope, (termin 4. mai) - men han har påbud om å ha telefonen nært [:)]

Back
Topp