Alkohol nå

Wildberg

Forumet er livet
Har samboeren/mannen fått "drikke-stopp" nå som ting nærmer seg?

Nei, for meg må han bare drikke enda, er fortsatt 7 uker til termin hos meg.

min nekter og drikke mens jeg er gravid han så vil vel si vi er enige om det... har TVUNGET han ut en gang i dette svangerskapet, og da drakk han to øl og var hjemme før 12 [8D] Veldig hjemmekjær kan man si :) han vil heller kose seg på fest sammen med meg en sjelden gang når jeg er i "drikkbar" stand igjen , men må ærlig inrømme at det er sjeldent vi drekker[:-]

her er det 6 uker igjen til termin, og fødestua er så nærme at jeg nesten kan spasere dit når det starter, så er ikke innført noe alkoholforbud her enda. Men skal sies at sambo drikker svært sjeldent, så det har ikke vært noe tema i grunn [:)]

Vi har blitt enige om drikkestopp fra og med 1 måned før termin! Ikkeno stort problem, han er sjelden på fest om dagen uansett ;)

Hmm, det var en tanke som ikke har slått meg. Men så drikkes det nesten ikke her i huset uansett. Men kanskje derfor kjæresten takket nei til konjakk da vi var hos noen venner her om dagen? [;)] Han tenker nok at det nærmer seg, for i dag har han planer om å montere bilstolen og "forske litt på den" som han sier!

vet ikke, har ikke bestemt noe enda..han drikker så sjelden alkohol at jeg tror ikke det blir noe tema her..og han holder seg hjemme med meg frem til fødsel pga formen min.

Samboern Slo seg skikkelig løs i helg.. Såå mye at han hang over dass den natta. :o) Så sa han i tillegg, nå blir det ikke noe mer drikking før etter babyen har kommet.. [8D] Har aldri sett han så dårlig etter fest noen gang..

Nå er det 1 mnd igjen til termin så da sier vi at det holder :)

ORIGINAL: Miemiranda1

signerer denne :)

Her har pappaen gitt seg selv drikkeforbud så jeg kunne liksom ikke svare. Han fikk tilbud om en øl her om dagen og jeg sa at det måtte han bare ta. Var til maten, men han ville ikke.
Var ikke noe alternativ til å gi seg selv drikkeforbud.

her er det drikke stopp...Eg har ein mnd igjen til termin, og fordi første mann kom ein mnd før tida...Ein vet jo aldri når dei kjem desse små.......[:)]

Kjæresten drikker sjelden, har ingen planer om å gi ham drikkeforbud.
Hva han velger når det nærmer seg mer, får bli opp til ham.....

her er det ikke drikkestopp enda, han er aldri ute på fest da, han har drukket hjemme i påsken, koser seg med ett glass rødvin på kveldene, så har vi vært hos foreldrene mine og foreldrene hans på middag, da har han fått rødvin, så har vi vært hos søstra mi og svogeren min på spillekvelder, der har det blitt rødvin og cognac. sålenge han ikke blir kanakkas så er det greit for meg:) 

Vi er enige om drikkestopp fra og med uke 36, så i morgen er det stopp her.. Men han ikke drokke så mye de siste ukene uansett... en kose øl på kveldingen nå i påsken, men det er jo bare kos, hehe!!

Min kjære drikker så og si aldri uansett (sist han smakte alkohol var vel til jul og før det ifjor sommer [:D]), så tviler sterkt på at jeg må legge ned noe drikkeforbud nå når termin nærmer seg [;)] hehe..

ORIGINAL: Miemiranda1

Han drikker seg uansett ikke full, men unner han en øl på lørdagskvelden. Er 7 uker til termin her også.

Har ikke satt ned foten på noen måte her, men det stopper seg selv etterhvert. Mannen tør ikke å drikke etterhvert som det nærmer seg nå..he he..[:D]

han drikker ikke- men vet ikke om han er hjemme når riene starter, siden han jobber mye/selvstendig næ. men jeg kan ringe til pappa- han bor i naboblokka 2 meter unna, og mamma skal være med på fødselen..

Vi er enige om drikkestopp her ja, nå er det bare 4 uker til termin, og det ville vært flaut og passe ekkelt hvis det skulle vise seg at han må dra fra byen småfull til føden. Eller at han må møte moren sin i døra for å passe på storesøster, det hadde han synes var nesten det pinligste av alt! [:D][8D] hehe..

Neida, ikke så mye fyll på han karen her, hadde seg en guttetur på hytta nå for halvannen uke siden og da sa han at det var det siste han skulle drikke! [:)]

Samboer tar seg en øl i ny og ne, men han drar ikke på fest nå. Er under 4 uker til termin + at jeg har tegn til sv.forgiftning og følges opp jevnlig. i tillegg kom Noah 1 uke før termin, så er jeg heldig er det bare 3 uker igjen [:)] Så blir ikke noe fyllekalas her nå. Men ok at han tar seg en øl til maten så lenge jeg føler meg i ganske god form Blir vel mindre og mindre av det nå fremover også.

Back
Topp