Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kom ved et uhell til spise ca 2-3 tskjeer med overmoden kiwi Kjente det ikke først. Så nå ble jeg redd om det kan ha vært alkohol i det Hva tror dere? Jeg er i uke 9 så et jo i kritisk fase
Det er stort sett alkohol i alt av brød og pasta etc Det er så små marginer at det ikke er farlig i det hele tatt. Tror den skal ha gjæra og råtnet lenge for å inneholde nok alkohol til å gjøre skade
Det alt etter kropsmasse og blodmengde må du drikke 1-2 glass vin for å få 0,2 i promille ;-) så noen t-skjeer med frukt vil ikke kroppen merke i det hele tatt
Lett å bli skremt når til og med helsemyndighetene snakker om null alkohol når de egentlig mener null glass av drikke med mye alkohol i.
Kiwien din ville ikke passert grensa før den var helt flytende og du spiste hele. Yoghurt, kefir etc. kan du spise en tilitersbøtte av om dagen uten at alkoholen blir et problem. Faktisk kan du spise kiwien, bøtta med yoghurt OG en stor kasse brød uten at alkohol-mengden blir noe å frykte. (Så hvis du fortsatt er redd for alkoholen i vanlige matvarer, bør du gå til lege og få hjelp med forstoppelse og 300kg overvekt )
Hihi, hadde jeg aldri tenkt over engang. Slapp helt av du! Skal mue mer til enn litt frukt som er overmoden for å ha noen som helst innvirkning på hverken deg eller bebis!!