Alkohol - Hva liker du best?

Jeg drikker smirnoff ice, cider, baylis og bacardi razz med sprite i... En hel flaske bacardi razz på fest er ikke nå problem, er så godt at jeg ikke klarer og sette den i fra meg... hehe

MOJITO [:D][:D][:D]
Vodka-battery, hvis jeg skal ha det beldig gøy [:-]
Pils på varme sommer dager, corona eller irske mørke øltyper.
Rødvin og hvitvin til maten.

Bacardi razz med vann[:)]

ORIGINAL: Sicily

Liker rom.. Bacardi og Captain Morgan.. Også liker jeg gin. Vodka er ikke helt min greie. Er glad i ukompliserte, rene drinker. Færrest mulig ingredienser. [:)] Er også veldig glad i vin og øl. Lite slår kransekake dyppet i god cognac på juaften.. Mmmm.. [:)]

Hæææææææ????? hehehe...

ORIGINAL: fairy

Vin eller øl, alt ettersom.

Rødvin til kosekvelder hjemme, hvitvin på sommeren og til fest, Rosévin når som helst.[8D]

ENIG![:D]

[link=http://www.google.no/search?hl=no&ei=aNrBSpSGK5T6-AahoaDvCw&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=strawberry+daiquiri&spell=1]strawberry daiquiri[/link]  [8D]

+ kaffi.

+ cola.

+ tonic.

Mojito.

Av øl liker jeg best Hansa Ultra (ikke BARE fordi den er lavkarbo, men jeg synes den er best på smak uansett)

Ellers er det smirnoff ice og Martini Asti som er favorittene! [:)]

(skal nevnes at jeg drikker en halv gang pr år) [&:]

vodka, helst smirnoff....blander med burn[:D]
Cider, helst Sommersby med pære
Baileys, med is ikke kaffe
Smirnoff ICE, ute på byen blir d gjerne denne
Strawberry daiquiri

Kalinka med champagnebrus [:)]

Bacardi razz blanda med pepsi max
Malibu blanda med melk!

Generelt søte drinker. Nam.

ahh.. husker da jeg var ung.. (yngre enn nå da.. sånn rundt 14) da var alkohol alkohol og jeg visste aldri hva jeg drakk..

men nu, så liker jeg søte hvitviner^^ <3<3 premium øl <3 oooog noen søte drinker som har friske fine farger :P haha

Rødvin til hjemmekos og dype samtaler, hvitvin til sprudling og fest. Eller gjerne mousserende vin / champagne.. [:)]

Øl er favoritten for tiden[:D]
Men er også glad i Barcardi Razz blandet med Solo[:)]
Og baylis med en liten lunk med kaffi i!![:D]

Back
Topp