Alkohol fritt

tg

Glad i forumet
Skal idag på fest og det er helt i orden å drikke alkoholfritt! :-) men hva om noen av mine venninner ønsker å smake på min "vin" ? Hva kan jeg si for å unngå at de skal smake og avsløre meg? Og btw, noen som vet om bålrøyk er farlig for fosteret? :-)

Hei du:) ikke for å drepe gleden, men jeg prøvde å holde meg alkoholfri forrige helg... Det er jammenmeg vanskeligere enn man skulle tro!!! Sleit skikkelig med å unngå at andre helte oppi til meg og at de ville smake på min vin... Fikk tilogmed spørsmålet: er du gravid eller?! Du drikker jo nesten ikke... Hehe, huff! Jeg måtte unnskylde meg med migrene og dra hjem klokka 0900, da hadde jeg allerede kjøpt to glass vin og helt ut igjen på et utested;))

Jeg var på innflytningsfest for en uke siden og drakk bare vann. En kompis lurte på hva jeg drakk så han luktet på glasset. (Han hadde drukket litt) men han ble helt alvorlig og sa: fy f... Dette må være sterke greier. :D pratet med han noen dager etter og da lurte han på om jeg var i god form etter festen :D ingen som mistenkte noe som helst..

Husker jeg kjøpe en stor glassflaske med cider, også tok jeg alkoholfri cider oppi:) drakk dom bare det jeg, og dem som ville smake av meg merka ingenting:)

på på show og byn i går og drakk cola zero. fikk en del blikk og spørsmål men sa vi måtte ha sjåfør og hadde ingen så da var det min tur og kjøre :P vet ikke om foln gikk på den da men vi bor 40 min fra byen så ikke bare bare å få tak i sjåfør

Liker du øl? I såfall, kjøp carlsberg uten og ta av etikettene.. Flaska er helt lik, og innholdet smaker nesten som vanlig øl ;)

Takk for mange gode råd! :-)
Jeg har helt over en flaske med alkoholfri hvitvin på en tom flaske rødvin! Haha. Var det jeg hadde! Og blandet to imsdal flasker som jeg hat blanda saft på! ( vi skal være ute på jordet rundt et bål )

Men er det noen som vet om bålrøyk er noe gravide burde holde seg unna ?

Urinveisinfeksjon og antibiotikakur....?? Det pleier å være min unnskyldning. Ingen som synes det er rart, for jeg har uvi stadig vekk. :(

Kan du ikke bare si at du rett og slett ikke vil ha alkohold da uten at det egentlig skal være noen grunn?
Jeg hører ofte om dette med andre også og må si jeg stusser veldig på enkeltes reaksjoner...det må vel gå ann å feste og ha det gøy uten alkohol uten at det skal være gærnt liksom :/

Jeg var på innflytningsfest for en uke siden og drakk bare vann. En kompis lurte på hva jeg drakk så han luktet på glasset. (Han hadde drukket litt) men han ble helt alvorlig og sa: fy f... Dette må være sterke greier. :D pratet med han noen dager etter og da lurte han på om jeg var i god form etter festen :D ingen som mistenkte noe som helst..
Hahahahhaa!

Urinveisinfeksjon og antibiotikakur....?? Det pleier å være min unnskyldning. Ingen som synes det er rart, for jeg har uvi stadig vekk. :(

Har ikke stoppet meg før å drikke selv om jeg har gått på antibiotika så syns kanskje den blir litt tynn å dra blant mine venner dessverre :( Hehe! Dumt. Men det gikk veldig bra da!!:)

Hoho, har ikke havnet i den situasjonen ennda, men den kommer nok!
Planen må bli enten å si at det er min tur å være sjåfør, eller antibiotika;)

Skal idag på fest og det er helt i orden å drikke alkoholfritt! :-) men hva om noen av mine venninner ønsker å smake på min "vin" ? Hva kan jeg si for å unngå at de skal smake og avsløre meg? Og btw, noen som vet om bålrøyk er farlig for fosteret? :-)

Hvordan gikk det :p

Hvordan gikk det :p

Joda det gikk bra! Tror ingen skjønte noen ting :-) Hehe! Helte alkoholfri vin oppi en gammel flaske, og lata som jeg trakk som alle andre! :-) eneste de stussa på var at jeg ikke var full etter en flaske med vin :-) Hehe

Hehe :) hvordan smakte vinen? Jeg fant bare 1 på polet her som var "helt alkoholfri" (0,05). Turte ikke prøve de andre? Han på polet anbefalte den egentlig ikke , så har ikke smakt enda :p

Hehe :) hvordan smakte vinen? Jeg fant bare 1 på polet her som var "helt alkoholfri" (0,05). Turte ikke prøve de andre? Han på polet anbefalte den egentlig ikke , så har ikke smakt enda :p

Hehe jo den var helt grei:-) min var fryktelig søt! Gjorde han ikke ? Off.. Jeg har ikke planer om å drikke noe igjen da neste gang jeg skal på noe sånt så er jeg forhåpentligvis fordi mine 12 uker! Men det var jeg som hadde folk igår og det har vært planlagt i flere måneder :p håper det ikke gjorde noenting:)

Det gjør ingenting :) han sa at alt under 0,5 er å regnes som alkoholfri :) han anbefalte den ikke pga smaken, då derfor jeg ikke har smakt enda! Altfor glad i vanlig rødvin, så vil ikke ødelegge minnet :p

Godt tips! Hehe, de fleste er nok pussa etter en flaske ja. Håper du ikke tenkte for mye på å holde fasaden så du nøt festen :) Tviler egentlig på at noen vil være så uhøflig at de fortsetter å mase på hvorfor man ikke drikker. Eller, jo kan komme på noen :p

Godt tips! Hehe, de fleste er nok pussa etter en flaske ja. Håper du ikke tenkte for mye på å holde fasaden så du nøt festen :) Tviler egentlig på at noen vil være så uhøflig at de fortsetter å mase på hvorfor man ikke drikker. Eller, jo kan komme på noen :p

Vell det fins de folka som gjør det! :p Hehe! Joda jeg kosa meg masse, var veldig artig selv med min lille hemmelighet :-)

Det gjør ingenting :) han sa at alt under 0,5 er å regnes som alkoholfri :) han anbefalte den ikke pga smaken, då derfor jeg ikke har smakt enda! Altfor glad i vanlig rødvin, så vil ikke ødelegge minnet :p

Ja ok det var godt å høre. Ble litt redd for at jeg hadde gjort noe dumt nå! :-) jeg drakk "hvitvin" igår jeg da. Den var helt grei altså ! :-)

Back
Topp