Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahahahhaa!Jeg var på innflytningsfest for en uke siden og drakk bare vann. En kompis lurte på hva jeg drakk så han luktet på glasset. (Han hadde drukket litt) men han ble helt alvorlig og sa: fy f... Dette må være sterke greier. pratet med han noen dager etter og da lurte han på om jeg var i god form etter festen ingen som mistenkte noe som helst..
Urinveisinfeksjon og antibiotikakur....?? Det pleier å være min unnskyldning. Ingen som synes det er rart, for jeg har uvi stadig vekk.
Skal idag på fest og det er helt i orden å drikke alkoholfritt! men hva om noen av mine venninner ønsker å smake på min "vin" ? Hva kan jeg si for å unngå at de skal smake og avsløre meg? Og btw, noen som vet om bålrøyk er farlig for fosteret?
Hvordan gikk det
Hehe hvordan smakte vinen? Jeg fant bare 1 på polet her som var "helt alkoholfri" (0,05). Turte ikke prøve de andre? Han på polet anbefalte den egentlig ikke , så har ikke smakt enda
Godt tips! Hehe, de fleste er nok pussa etter en flaske ja. Håper du ikke tenkte for mye på å holde fasaden så du nøt festen Tviler egentlig på at noen vil være så uhøflig at de fortsetter å mase på hvorfor man ikke drikker. Eller, jo kan komme på noen
Det gjør ingenting han sa at alt under 0,5 er å regnes som alkoholfri han anbefalte den ikke pga smaken, då derfor jeg ikke har smakt enda! Altfor glad i vanlig rødvin, så vil ikke ødelegge minnet