Alien som leieboer...

fruluna

Forumet er livet
Jepp nå har han flytta inn... Bulker ut knær og albuer og gud vet hva fra magen nå om dagen... hehe..

Tydeligvis fryktelig morsomt å bo inni der [:D][:D]

Syns nesten det er litt ekkelt jeg når man kjenner det leer seg så godt under huden ... Kjenne harde bein og sånn som glir bortover under fingrene [&:]

ja:) skikklig alien:) Synes det er gøy jeg, men han er forsatt sky når samboer skal røre...da er han plutselig stille. Typisk:) Men jeg ahr det gøy iallefall:)

Jada greit med spark og sånn, men det er den bulingen av harde kroppsdeler jeg syns er en smule ekkel..[&:]

Mannen min trenger bare se på magen min han..Hihi! Homper og dumper og stikker ut ting og tang [:D][:D]

full fart her også, ser ut som magen lever gitt[:D][:D]

Veit akkurat korleis du har det[:D] får nesten litt frysninger når hun drar foten bortover magen[;)]

Merkelig at jeg fant en tråd om dette nå.

Lå faktisk å tenkte på det når jeg våknet i natt..... Kjenner det stikker ut en rompe ol..... Morro, men alikevel veldig rart.

Rart hvordan man venner seg til ting, kommer til å føles litt tomt og rart når han kommer ut til oss. Men da kan jeg iallefall ha han i armene mine, og det gleder jeg meg masse til[:)] Nå må de neste 11 ukene forte seg avsted.....

He he, er litt rart ja..... Tror det begynner å bli litt trangt der inne, jeg... Det er hvertfall trangt for lungene mine kjenner jeg, får nesten ikke puste når jeg sitter, jo.....

Men så har jeg en gangske stor baby der inne, og er ganske liten selv...... Tror ikke jeg kommer til å grue meg til fødselen i alle fall, skal bli deilig å få tilbake magen min igjen!!!(selv om jeg sikkert kommer til å savne sparkene litt og...)

Ja i magen er det full far om dagen. Av og til får jeg følelsen at han prøver å presse seg ut av den. Kjempe harde bulker. Rar følelse. Men jeg koser meg jeg. Koselig å være gravid. Nyter det. Blir jo med denne gangen antageligvis.

jeg kjenner ikke sånn bein og forskjellig, tror jeg, men rompe eller hode kjenner jeg, for da buler det ekstra ut på hele ene siden av magen og sånn!:) 

ORIGINAL: trudes

full fart her også, ser ut som magen lever gitt[:D][:D]

Signerer! [:D] Og i dag morges var det ekstra mye romsteringer der inne... drev å snudde seg fælt tror jeg, og det nesten dirra i hele magen, hehe.

Moro og ganske ekkelt! [;)]

He-he [:D] Det er litt ekkelt ja!

Det ekleste jeg har gjort noen gang er å kjenne på hodet til sønnen min da kroppen fortsatt lå inni magen (under fødselen, selvfølgelig) DET var en ekkel ailien-opplevelse........ [&:] Kan nesten ikke forklare hvordan det kjentes ut....... [8|]

synes det er gøy når han gjør sånn, for da ser  man så godt på magen alle bevelelsene.
men føles litt merkelig ja[:D]

ORIGINAL: BlåBobler

Det ekleste jeg har gjort noen gang er å kjenne på hodet til sønnen min da kroppen fortsatt lå inni magen (under fødselen, selvfølgelig) DET var en ekkel ailien-opplevelse........ [&:] Kan nesten ikke forklare hvordan det kjentes ut....... [8|]

Ja, det syntes jeg også var litt rart, ville ikke kjenne mer, jeg... Kjente en gang, men da jormora lurte på om jeg ville kjenne mer på hodet takket jeg nei!!! Men så fikk jeg jo kjenne på hele jenta noen få min senere, da..... Er ikke DET fantastisk eller?[:D]

ORIGINAL: Jannka

Ja, det syntes jeg også var litt rart, ville ikke kjenne mer, jeg... Kjente en gang, men da jormora lurte på om jeg ville kjenne mer på hodet takket jeg nei!!! Men så fikk jeg jo kjenne på hele jenta noen få min senere, da..... Er ikke DET fantastisk eller?[:D]

DET er det!!! [:D]

Blæh, det spurt jordmor om da jeg stod å pressa ut Linnea også!!

Akkurat som om jeg ikke hadde annet å drive med enn å kjenne mellom beina min! [>:]

ORIGINAL: fruluna

Blæh, det spurt jordmor om da jeg stod å pressa ut Linnea også!!

Akkurat som om jeg ikke hadde annet å drive med enn å kjenne mellom beina min! [>:]

Det var første og siste gang jeg gjorde det! Og det var ikke av egen fri vilje første gangen heller, egentlig... Jordmora tok bare hånda mi ned å sa "her kjenner du hodet" med et soooooort smil i trynet! [:@] 

Jeg ble nesten kvalm... [:'(] Høres jo stygt ut av meg å si det, men når resten av babyen var INNI kroppen min føltes det det veldig unormalt å kjenne på hodet..... [&:]

Det var første og siste gang jeg gjorde det! Og det var ikke av egen fri vilje første gangen heller, egentlig... Jordmora tok bare hånda mi ned å sa "her kjenner du hodet" med et soooooort smil i trynet! [:@] 

Jeg ble nesten kvalm... [:'(] Høres jo stygt ut av meg å si det, men når resten av babyen var INNI kroppen min føltes det det veldig unormalt å kjenne på hodet..... [&:]

Fysj ja... Hadde mest lyst til å spenne til hele jordmora da hun spurte!!!
Spurte stakkars mannen min også, men han var jo helt hvit i ansiktet etter bare å ha sett mellom der [&:][:-][:D]

Back
Topp