"Alenetid"

nitalita

Gift med forumet
En ting jeg lurer på.. Linea er 2,5 mnd nå også har jeg tenkt litt på det å la f.eks besteforeldrene ha henne i et par timer en kveld så min samboer og jeg kunne gått på kino. Men så syns jeg hu er så lita liksom,varierer sikkert for alle det da når man setter di små bort,hvor ofte osv.. Men hvordan er det med dere andre her inne? Og når dere gjorde det,hvordan gikk det?
 
Gjør det!! Vi gjorde det da junior var bare 2mnd, var godt å komme hjem igjen, men det gjorde utrolig godt!!!
 
Hei! Jeg tror at det er viktig å "slippe" taket litt tidlig og la besteforeldre slippe til. Både vi voksne og barna har godt av det. Kjenner flere som ikke har klart å slippe taket og de sliter veldig for barna blir så utrolig knyttet til foreldrene og vil ikke godta andre. Det er viktig for foreldrene å bruke tid på hverandre og pleie kjærligheten mellom de to og.. Mine to barn er 11 og 8 år og jeg slapp besteforeldrene tidlig til, det har jeg aldri angret på. Kommer også til å gjøre det med denne babyen, spesielt og fordi pappaen og jeg ikke har vært så lenge sammen, viktig at også forholdet vårt får oppmerksomhet og ikke bare den nye babyen.
Du får prøve deg frem og se hva som er rett for deg..
Lykke til
Klem fra Elisabeth
 
Ja jeg ammet, flaske var og er ikke noe problem. Prøvde flaske da han var 4 uker for første gang. Han tok puppen like godt!
 
Vi måtte ha barnevakt da tulla var 2mnd...For måtte på kino og se Ringenes Herre- To tårn!
Amma,og hadde ikke prøvd med flaske tidligere...
Pumpa ut et par flaker med melk,men ho hadde kanskje drikki 20ml til vi var tilbake igjen.
En kino film varer jo ikke så lenge...
Men er greit med litt kort tid i starten,i forhold til egne følelser og melkespreng!
Hopp i det!!![;)]
 
Back
Topp