Alenetid?

Hadde en helg rett før 2-års dagen til eldstemann.

Skal på blåtur med jobben om noen uker, håper jeg...

Annet; var ute å spiste middag sammen med en venninne, men var vel borte i 1,5 time.. og så har jeg vært på matbutikken 2min unna [:D]

men i kveld skal jeg på fest[:-]

ORIGINAL: liseluuv

Annet; var ute å spiste middag sammen med en venninne, men var vel borte i 1,5 time.. og så har jeg vært på matbutikken 2min unna [:D]

men i kveld skal jeg på fest[:-]

Kos deg skikkelig på fest du [:D] Gleder meg til jeg skal det mot sommern også [:)]

Trener jo sånn ca 3 ganger i uka... det er vel det jeg er alene sånn i ukedagene. Føler meg ikke trygg på barnepassen på treningssenteret enda..

Ellers så har jeg vært ute med venninene mine 3 ganger etter at B kom til verden. Men det har vært etter hans leggetid og jeg har uansett ordnet alt med han om morgenen [:)]

Eller... mamma og de passet han jo når jeg va i 30 års lag for 3 uker siden... Gikk fint det, men savnet han enormt når jeg våknet og han ikke var her.. [&:] Så var enormt godt å ha han i armene mine igjen da [:)]

Hadde en samtale med legen min om dette her med alenetid når jeg var der på 6 ukers kontroll. Og husker godt hun sa da at det er så utrolig viktig å se seg selv også oppi alt som skjer med de små. Skal man mestre dette med å være en god mamma, så har man godt av å være alene litt også. Avhengig av hva man føler seg bekvem med selv selvfølgelig [:)]

Har hatt det nå etter at det ble slutt mellom meg og sambo ja.. Han har Adrian annenhver helg, og selv om det er ganske tungt å være vekke fra bebisen min en hel helg, så er det veldig deilig også..:) Føle at jeg lever litt=)

Back
Topp