Alenetid?

Ulva

Forumet er livet
Har dere hatt alenetid etter dere fikk bebis, uten mann og bebis? Altså en hel dag/kveld/helg o.l alene, hvor du har gjordt akkurat det du har følt for? Litt type husmorfri/ferie?

Jeg tror faktisk ikke jeg har hatt noe alenetid siden eldstemann ble født jeg.. [:-]

Tok annet jeg.

Var en tur og tok sol og gikk tur sammen med *bixit* en søndag her [:D]

Tok annet jeg og...aldri vært helt alene, men er jo stadig vekk en tur nedom jobben uten mann og barn da, og har stadig laaaaange byturer helt for meg selv:) Det er deilig det!!! hehehe[:D]
Og denne uka er det masse trening som jeg skal begynne med på treningssenter, og da får jeg jo masse alenetid jeg og:) Samboeren min er så snill og god som syns det er helt greit å være alene med knøttet <3 elsker han <3

Jeg tenker ikke på en tur på matbutikken eller en kjapp tur å tar sol...mer at du gjør ting over flere timer borte fra mann og barn...

Jeg har hatt noen korte shoppingturer men ikke vært alene over flere timer å sullet.

Jeg har vært hos ei venninne en kveld å hatt et par øl , men var hjemme tidlig....[8D]

Ja, men det var rett og slett en tilfeldighet.
Mamma har Ylva en natt i måneden pga av lillesøsteren min (lang historie, men hun bor ikke med mamma mer enn en helg i måneden og da er Ylva der. Lillesøss har Aspergers syndrom, men er en fantastisk tante :) )
Så mamma hadde Ylva sist lørdag så da skulle jeg og gubben kooose oss alene og ha kjæreste-tid.
Men gubben måtte på jobb og tok med seg hunden. Så jeg var da helt alene og følte at det var skikkelig bortkasta [8D]
Men fikk slappet litt av og sett New Moon da [8D]

Tok nei, men var på fest med jobben etter at hu ble født, og vært en kort tur i by'n, og vært på kino en gang...

Gubben drar bort som det passer han...[8|]

Jeg tok annet....

Fordi jeg er jo alltid med Ella... meeen, så jobber mannen min noen kvelder i uken, så da får jeg jo alenetid når Ella har lagt seg[:)]
Da koser jeg meg[:D]

Tok nei, men glemte den ene festen jeg var på uten sambo [8|]

Ellers er jo sambo ukependler så jeg får også mange kvelder heelt alene når småen har lagt seg. Men jeg har enda ikke hatt sånn alenetid at jeg har vært helt alene og SLAPPET AV og gjort akkurat det jeg har lyst til...

Ja, har vært på veninnekveld!

Men kun 1 gang da... er blitt så heimekjær etter beibien kom.

Tok annet, jeg, men vet egentlig ikke hvorfor. Har vært en gang i "storbyen" på brudeshow sammen med bare forloveren min. Har også hatt noen timer her og der, mens sambo har tatt barn og hund på tur. Men får jo nesten ikke kommet i gang med noe før de er tilbake... På søndag lurer jeg på å sende han til mamma på søndag noen timer, så jeg blir alene. Sambo er i Oslo i helga...

Tok Annet. Sambo går en uke formiddag, så en med ettermiddag og en med natt.. Så 2 av 3 uker har jeg ettermiddag/kveld for meg selv, så da koser jeg meg masse etter barna er lagt [;)] ser det jeg vil på tv f.eks [8D] MEN skal på Dagfinn Lyngbø sammen med storesøster den 12.Mai!!!!

Har ikkje hatt mykje aleina tid etter ho yngsta kom te nei .... men da kjeme seg etterkvart som at mnd går ... [:)]

Jeg er litt for avhengig av snuppa (man skulle tro at det var motsatt)
til å klare tanken på at andre skal passe ho[&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:]
Høres egentlig fryktelig teit ut,
men jeg blir dårlig, skikkelig uvel, med tanke på at andre skal ha ho ei stund[&o][&o][&o][&o]

tok annet jeg og, for her er det mann og barn i huset hele tiden. Er i butikken alene, og så hjalp jeg til i en konfirmasjon på søndag. var borte i 6 timer og det er vel det lengste, men tiden var ikke på meg da[;)]
Og det hender en gang i blant at mannen tar en trilletur alene, men har enten en eller begge de andre ungene her, eller så er han ikke borte så lenge at det tells[;)] dvs rekker ikke å gjøre så mye som bare er meg.

Eneste alenetiden jeg får er når Snuppa og Gubben har lagt seg.... Og det er jo kjempemessig, i og med at jeg må tidlig opp dagen etter....

Har jo trening to timer i uka, men jeg teller ikke med det, det blir liksom ikke "alenetid" i og med at jeg er trener og det alltid er minst 50 stk sammen med meg [8D]

NEI...
Har vært hos frisøren to ganger, det er det eneste!

Jeg var ute med venninner to helger på rad, jeg. Men det var i februar/mars tror jeg. Lenge siden nå i alle fall. Men nå har ikke sambo fått noe alenetid heller. (Altså, jeg har jo vært i praksis nå da, så jeg har jo sånn sett alenetid hver dag) [;)]

Back
Topp