Alenetid før baby kommer

Har ikke så mye behov for alenetid kjenner jeg, blir mer enn nok tid til dulling og nesting alene her hjemme over jul. Men kanskje en tur eller to på kafé med venninner + modningsakupunktur (men sist var ikke det som egenpleie akkurat :hilarious:).
 
Fikk overnatting på spahotell med middag av samboer til jul så det gleder jeg meg til vi skal på neste helg! Så håper jeg de har gravid massasje der, for da bestiller jeg lett en time
Dette er virkelig det jeg kunne tenkt meg, men blir nok ikke tid til en hel helg :) Blir det noe lignende, så blir det nok badehotell med ungene, og det er vært fall ikke avslappende :hilarious: Kos dere og nyt tiden sammen :Heartred
 
Ja, forutsetningene er nok ganske annerledes med to fra før! Men du får nyte timene du får :) Vil tro det er ennå viktigere med barn fra før, for det har vært mye tyngre å gå gravid enn jeg trodde det skulle bli.
Ja, helt sant! Kan ikke huske det var så slitsomt sist ;)
 
Dette er virkelig det jeg kunne tenkt meg, men blir nok ikke tid til en hel helg :) Blir det noe lignende, så blir det nok badehotell med ungene, og det er vært fall ikke avslappende :hilarious: Kos dere og nyt tiden sammen :Heartred
Takk for det du :):) Vi skal ha en overnatting bare men det gledes virkelig!
Hehe nei badehotell med barn er nok alt annet enn rolig ja :D
Du får bare prøve å gjøre det beste ut av tiden du får alene om det så bare er noen få timer :Heartred
 
Prøver å gjøre litt ut av hverdagslige ting, f.eks. tenne stearinlys på badet på kvelden og gjennomføre god hudpleierutine og høre på god musikk ❤️
 
Har veldig lyst til å teste gravidmassasje, men synes det er vanskelig å bruke så mye penger på meg selv når man allerede har mange utgifter i forbindelse med baby som kommer.
 
Har veldig lyst til å teste gravidmassasje, men synes det er vanskelig å bruke så mye penger på meg selv når man allerede har mange utgifter i forbindelse med baby som kommer.
Dette er helt sant. Her fikk vi plutselig en uforutsett utgift i tillegg, når varmepumpa slutta å funke. En ny er ikke akkurat billig :dead:
 
Back
Topp