Alenepappa har problemer med å finne dame...

ORIGINAL: aimste

ORIGINAL: kdjac

Aner ikke hvorfor. jeg selv ble sammen med en alene pappa

samme her [;)]

ORIGINAL: S_C

Hehe, stakkar kar. Ikke lett å komme inn på et forum med en hel haug med spleise klare jenter.[;)]
Velkommen til Babyverden forresten, alltid hyggelig med en ny kar som titter innom.[:)]

Sign[:D][:D][:D]

Vi kan dele?? [;)]

ORIGINAL: lykkis manneløs..

Vil du flytte inn hos meg? Jeg finner meg ikke mann jeg heller...[&o]

ORIGINAL: KåreKanon

Hehe... Nja, ikke kjempe keen på å legge ut bildet for allmenn skue egentlig...

men vi er nysjerrige!! koooom igjen[;)] hehe

Ikke godt å si hvorfor noen backer unna.. Du har nok ikke truffet den rette enda[;)]

Min mann har også ei jenta fra før, hun var to år da jeg traff han. For meg så var det ikke et problem at han hadde barn fra før.

Du får ha masse lykke til med å finne ei dame[:)][:)]

Glad jeg ikke er singel[8D]

Der kom bildet ja! Noe sier meg at du er penere i virkeligheten...

Takker forøvrig for alle hyggelige tilbakemeldinger her inne!

Hva mener du med det?? *usikker*

Uansett.. jeg må bare oppleves..[8D]

For meg som alenemor er det ikke enkelt å finne meg kjæreste.. Her skygger alle unna når de vet jeg har en sønn... (liten by jeg bor i vell og merke)

Jeg har heller aldri latt unger stå i veien for om jeg liker en kar eller ikke.. Han jeg var sammen med sist har ikke mindre enn 3 barn under 5 år som han har annenhver uke - har aldri vært no hinder for meg..

Så du har nok bare ikke møtt den rette ennå, men hun kommer [:D]

ORIGINAL: LilleFantis

Sånn er det vel for begge kjønn tenker jeg! Merker det, hvis jeg sier at jeg er alene med en liten gutt, så trekker de seg unna som oftest.. hehe.. De er vel ikke "klare" for å gi slipp da, på det livet de har..

Men skjønner liksom ikke greia hvorfor de gjør det heller... for snakker man med en fyr/dame ute byen og de spørr: hva gjør du om dagene da, så nevner man jo som regel barna sine.. Og selvom man snakker med personer ute, betyr det jo ikke at han eller hun skal man dele resten av livet med.. MAn snakker jo bare[:D]

Velkommen hit da ihvertfall!

sign

Velkommen[:D] Grunnen til at vi kvinner kan rygge litt er vel fordi dette blir en 'omvendt' situsajon om du skjønner meg.... Er jo veldig vanlig at det finnes alenmødre men alenepappa blir om kanskje noe anderledes for noen... Jaggu ikke godt og si, men jeg hadde ikke blitt skremt[;)] Håper du finner den rette snart[:D]

Og med DET nicke du har jeg kan jeg ikke fatte hvorfor du er singel[:D][:D]

velkommen til bv kårekanon![:D]
det du lurte på ang barn fra før og komme inn i et nytt forhold skjønner jeg godt at noen backer ut. (det gjelder og mammaer).. Noen vil vel gjerne starte fra bunnen?
Hadde min kjære hatt et barn fra før hadde det ikke gjort meg noe! (han jo hende hans romanceturer i yngre dager ga et klaff uten vi vet noe[8D])
Kommer veldig an på personen som er alene med barnet... noen sender ut faresignaler og noen ikke.

ORIGINAL: Fru Nupp

ORIGINAL: Destiny85

ORIGINAL: Geniet lykkepillen

Hadde det bare vært så enkelt i virkeligheten :)

Her inne var det jo veldig hyggelig da, men nå får jeg vel jobbe litt...

Ny synes jeg du er litt negativ her..[8|][8D]

Jaaa-a, dere skal jo BV-date ,  ha BV-bryllup , ha BV-sengekos  og gå igjennom prøving, og bli gravide , og til slutt føde et velskapt BV-barn...

Er det så vanskelig å forstå??

Og hvem skal ha all æren for dette? Jo, MEG

Dette blir såååå bra

Makan til frekkhet, jobbe når vi sitter i denne dødsalvorlig samtalen!![:@]
denne høres forrnuftig ut[:D][8D]

*kniiis* men blir litt problemer i bryllupe om alle i bv blir innvitert[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: ToveMora31

Velkommen[:D] Grunnen til at vi kvinner kan rygge litt er vel fordi dette blir en 'omvendt' situsajon om du skjønner meg.... Er jo veldig vanlig at det finnes alenmødre men alenepappa blir om kanskje noe anderledes for noen... Jaggu ikke godt og si, men jeg hadde ikke blitt skremt[;)] Håper du finner den rette snart[:D]

Og med DET nicke du har jeg kan jeg ikke fatte hvorfor du er singel[:D][:D]

Haha, det var det første jeg også tenkte på når jeg så det nicket!!![8D]

Men til ts, syns du er modig som tør å si på et babyforum med en del desp alenemødre, at du er en singel alenepappa.[:D]

De har jo begynt å flokke seg som gribber.[8D][:D]

Back
Topp