Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei har det bra i dag. Vært hjemme hos mamma og pappa og fått middag. Pannekaker... det er godt av og til det og. Også har jeg vært i ski i 20 min for å kjøpe gave til pappa. Bursdag til helgen... Da blir det kake. mmmm
Ja det er godt. Ser magen din...så fin ut. Du er ikke så mye større enn meg, kanskje vi er like store? Men nå var du sikkert slank før du ble gravid, og jeg spiser mye snop. Men så har vi jo termin ikke så langt fra. Deilig med mage syns jeg...selv om det kan være litt tungt å bøye seg ned til tider... hehe
jeg har nok ikke vært slank siden barne skolen... alltid hatt en liten mage der... mange sm ikke tror jeg er mer enn rundt 5 mnd på vei.... nei. jeg er akkurat 5 uker lengere enn deg... hehe... jeg sliter med og bøye meg ja. sove og. klarer ikke ligge på ryggen ell magen... og er vondt og snu seg... pga det hater jeg og være gravid... og jeg har så utrolig mye hormoner, så jeg har fått en del kviser... uff uff... hehe
Jepps, men det er jo ikke alltid kult hvis man skal bort på besøk og pynte seg litt, og uansett klarer man ikke å skjule disse forbaskede kvisene. Selv om man tar på en flaske med dekk krem.
bare bryter inn med et tips jeg har fått ang kviser..
prøv å unngå noe særlig sminke, det kan gjøre det bare værre[8|]
Sliter litt med kviser selv og det beste rådet jeg har fått er:
rett å slett å skrubbe ansiktet med kaldt vann (ikke gryteskrubb, da, bare hendene) et par ganger til dagen[;)]
Ja det er sant. Skal du følge med på valget i dag da? Orker rett og slett ikk esitte oppe i natt for å følge med, men det er jo bedre enn fotball da! Samboern kom og sa til meg at champions league begynner i morgen... det er fotball 4 ganger i uka tirsdag, onsdag, lørdag og av og til søndag. Og det varer frem til midnatt... Og helt til jul. Fy f... har jo ikke vært annet enn fotball siden mai jo... og enda mer skal det bli.... blæh...
tror ikke det. har ikke stemt en gang... har ikke fulgt med... men lurer på om jeg skal stikke ned. er jo bare to min og gå... blir litt vel mye med all denne fotballen..