alenemor_19

vi lever vi. hehe. er 48,5cm nå og veier 3405gram.
var hos legen med henne idag da, for hun gulper opp nesten all maten og brekker seg masse. hadde hun hatt brekninger med sprutende gulp hadde hun måttet inn på sykehuset igjen og operere, for da hadde det vært noe galt med lukkemekanismen mellom tolvfingertaren og magesekken. så skal til kontroll 19/1. også har hun hatt litt lav hemoglobin, så skal måle den igjen tirsdag ell onsdag neste uke. håper den er i orden...

natt til idag sov hun i 10 timer... sovner sent på kvelden, men sover enn 7-8 timer før hun våkner.

Så koselig å se deg her inne igjen da, blitt stor lille jenta di nå ja....

Håper det er bra på neste kontroll da[:)]

Så bra at det går så fint da [:D] Madeleine har også hatt for lav hemoglobin så hun har gått på jern i mange måneder nå. Så bra at hun sover så godt om natta da.
Hvor lenge har du hatt henne hjemme nå? Har du noen nyere bilder av henne?

ja. lagt på seg 1995gram på 2 mnd... hehe. helsesøster var ikke fornøyd forrige uke. da hadde hun gått opp 10 gram på en uke.. men... gikk bedre i helga. ja, hun er stor nå. selvom mange jeg møter ute må stoppe og se om det er ekte eller dukke... HMMM-... hehe

ORIGINAL: nina

Så bra at det går så fint da [:D] Madeleine har også hatt for lav hemoglobin så hun har gått på jern i mange måneder nå. Så bra at hun sover så godt om natta da.
Hvor lenge har du hatt henne hjemme nå? Har du noen nyere bilder av henne?

har hatt henne hjemme siden 4 november... hun var frisk og fin, så måtte bare bli til hun hadde jevn og fin vekt økning. skal sette inn et nyere jeg

Så skjønn hun er. [:)]

Savner å ha en liten baby. Adrian er ikke så liten lenger....[;)]

takk takk... har en "baby" lengere jeg da, siden hun er så liten... hehe... men ryggen og nakken har vært kjempe sterk siden fødselen...

Først må jeg si hun var kjempe søte [:D]

Fikk du na for tidlig??? Og håper det med spyingen går over for henne
Lykke til [;)]

ja. hun kom 6 uker for tidlig. måtte sette igang fødselen. etter at jeg hadde ligget 1mnd på sykehus pga SF.

takk takk

Back
Topp