Alenemor?

Mammatiltogutter987

Glad i forumet
Julegavene 2019
❤️Mailykke 2022❤️
Flere her inne som blir alenemor? Jeg og bf hadde nesten akkurat møttes når jeg ble gravid, og når han fant ut at det ikke ble noen abort trakk han seg unna og sa at han ikke var intr. I noe forhold.
Så da ser det ut som jeg må klare dette alene!
Det blir tøft, men man klarer vel det man innstiller seg på.
Håper bare jeg klarer å fullføre utdanningen min!

Jeg kan ikke si at jeg vet hvordan det er å være i din situasjon, men jeg synes det står respekt av det valget du har tatt og kan ikke annet enn å krysse fingrene for at dette kommer til å gå kjempebra for deg :)

Jeg blir ikke alene denne gangen. Men har selv vært alenemamma til 3 i noen år tidligere. Var student samtidig som jeg jobbet 66% natt. Det er tøft, men utrolig hva man klarer! Så dette går bra skal du se :)

Kjipt å høre om bf da. Men han hørtes ut som en skikkelig feiging. Så like greit kanskje?

E aleina =) Går kjempe bra, æ kalr det nok, litt kjipt seff e jo kozelig og ha noen å dek gleden me =) Har ei frafør på 8år så har jo litt hjelp der <3 Har ikke sakt noe til ho enda må vent te 12 uke ;) Så ska ho få vite at ho venta ei søster eller bror. E aleina pga BF te magetrollet mitt e ikke heilt stabil, og da velg æ å vær aleina :) Fant det ut etter æ blei gravid, han forandra sæ totalt da.

Jeg blir ikke alene denne gangen. Men vært alene med 3 barn så og si hele tida, da faren ikke deltok i det hele tatt og vi ble separert da jeg var 12 uker på vei m nr 3. Jeg fullførte utdannelsen min i 2011. Begynte i 2007 og hadde opphold etter nr 3 ble født i 2008. Så jeg tror du skal klare det helt fint :)
Det er kjedelig når sånne ting skjer, men det er etter min erfaring veldig stor påkjenning m en mann som ikke er moden nok til å ta vare på seg selv nesten engang, og så får man baby. Men kan jo og hende han vil ta del i det etterhvert :)

Hei. Jeg ble alene med eldste mi når hun nettopp var kommet til verden, bare et par uker gammel. Jeg var alene med henne i 9 mnd til det plutselig sto en drømme mann å bokstavelig talt bare banket på døra mi helt uventet. I dag venter jeg å han vårt barn nr2, altså mitt barn nr3. Han er den som er pappaen til eldste også, så selv om du blir alene nå, så er det ikke sikkert du er alene så lenge. Virker ikke som menn lar seg skremme av at man har et barn :-) Lykke til. Om du trenger å snakke med noen som har vært gjennom det er det bare å sende meg en meld.

Dette er nummer 3 da, men kanskje det er håp for meg en dag og :p hehe, fullt fokus på den lille nå, regner med at alt skal gå fint etterhvert:-)

Back
Topp