Alenemor i noen mnd!

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Fra i dag av er jeg alenemor i ukene!![&:][&:][&:]
Sambo jobber på Strynefjellet fra mandagsmorgen til torsdagskveld!
Dette skal pågå i 2-3mnd! Det går sikkert bra med oss som er igjen her hjemme![:D][:D][:D] Hehe....Bar jeg får meg en jobb snart jeg også![8|]

Det er litt kjipt å plutselig skal være borte fra hverandre hele uka, når man ellers er vant til å være sammen. Det går sikkert kjempefint for dere som er hjemme. Værst blir det nok for han som skal være borte fra dere!

det går nok så fint så! [:)]

ORIGINAL: camika

Det er litt kjipt å plutselig skal være borte fra hverandre hele uka, når man ellers er vant til å være sammen. Det går sikkert kjempefint for dere som er hjemme. Værst blir det nok for han som skal være borte fra dere!

Signerer her jeg!

Det blir sikkert litt slitsomt for deg også da, å være alene med barna hele tiden, men nå er de jo litt i barnehage, og du er vel vant til at han jobber mye, så alt i alt blir det kanskje ikke så stor forskjell?

Lykke til i hvertfall, det går nok bra skal du se. Og tiden går jo så fort, plutselig er han tilbake "på ordentlig" igjen!

ORIGINAL: Glad70

Signerer her jeg!

Det blir sikkert litt slitsomt for deg også da, å være alene med barna hele tiden, men nå er de jo litt i barnehage, og du er vel vant til at han jobber mye, så alt i alt blir det kanskje ikke så stor forskjell?

Lykke til i hvertfall, det går nok bra skal du se. Og tiden går jo så fort, plutselig er han tilbake "på ordentlig" igjen!

signerer dette jeg!!![;)]

ORIGINAL: *NaTaLiE*

ORIGINAL: Glad70

Signerer her jeg!

signerer dette jeg!!![;)]

så kjiiipt.. men vent å se. plutselig blir du liksom vant til det[;)]
da er d trist i det han drar også glemmer du det til han plutselig er hjemme igjen.
han var mye på reisejobb tidligere. det var og mandag til torsdag. og når han var i millitæret var han vekke i ukesvis[&:] men det gikk greit det og[;)]
vi hadde ikke barn da, så det blir jo ikke det samme, men sånn som det er nå er han først på jobb også jobber han alltid med et eller anna ute likevel.. så det går nesten for det samme.. men han er her jo på natta da[;)]

håper virkelig du får deg jobb snart[:)] det måååååå jo dukke opp noe snart da[8|]

Back
Topp