alenemor i 10 dager

Går nok kjempe bra... jeg har vært alenemor i 4mnd og vi begge lever ennå [;)]

ORIGINAL: Legokloss

Alenemor = en mindre å ta hensyn til :p hihiih

[:D]

jeg skal være alene med to de den neste uka[:)][:)] går så fint så

Det går helt fint, ikke stress [:)] Jeg har vert alene med to nå i en uke, og som det ser ut nå kommer han ikke hjem før i begynnelsen av mars [8D]

Vet hvordan du har d ja. [8|] Nå skal ikke jeg være alenemor i 10 dager..men skal være alenemor i 3 dager nå i helgen.. men er jo til 3 unger hvor to må aktiviseres.. gru..Da er det litt slitsomt når mannen er borte ja.

Så vi får ha lykke til eller hur? [;)]

Jeg er alene mamma i uka og det går helt fint. Bare stol på deg selv og gjør det du altid pleier å gjøre...

Det går nok helt sikkert fint! Pass på å slappe av når bebisen sover og så kan kanskje mannen handle inn litt ekstra før han reiser? Masse lykke til! [:D]

ORIGINAL: Legokloss

Alenemor = en mindre å ta hensyn til :p hihiih

hehe, ja det vil jeg tru. jeg har til tider to babyer[8D]

men noen tips er vel som de andre sier, sov når babyen sover og drit i husarbeid[:D]

Gjør husarbeidet når mini er våken [;)][;)] Jeg flytter goingen med meg i vippestolen jeg, eller på teppe.. så sover jeg eller slapper av når ha sover.. Han koser seg og prater mens jeg vasker/bretter/henger opp klær eller flyr over med moppen, eller rydder skap osv.. Så glor han masse på meg mens jeg støvsuger.. han liker bråket.. han blir rastløs om jeg bruker for lang tid på middagen da, siden jeg er vendt med ryggen til.. men da stopper jeg opp litt så synger vi så er alt ok igjen hehe... Har jeg trent tar jeg dusjen sammen med han.. legger han på gulvet med leker og lufter stumpen, er jo varmt og godt på baderomsgulvet, også prater vi da og.. koser oss skikkelig når vi er alene vi så ingenting å grue seg til..[:D][:D][:D][:D] 

Back
Topp