alenemamma86

Ja så grådig oxo faktisk[:D] Hehe. Har du merket noe til den selv?
Ja det var akkurat nå de skulle prøve den. Fra 6 til 16 månder tror jeg. om ikke det var fra 8. Er den vaksinen det har vært så mye snakk om i media. Om de skulle begynne og gi den til alle. Vet ikke hva den heter,men forebygger hjernehinnebetenelse og noen andre ting jeg ikke husker i farten..

sånn da har elias vært på 6 ukers kontroll og alt så kjempe bra ut.. [:)]
og god og rund er han også blitt, det kommenterte både helsesøster og legen.. [:D]
fra fødselen har han gått opp 1550 gram. så nå veier han 5100 gram og har strekt seg fra 52 cm til 57cm. han er så god prinsen min.. [:)]
jeg fikk også tilbud om den vaksinen.. hva har du tenkt å gjøre? jeg må lese litt om den før jeg bestemmer meg..
sikker på det var var 6-16 mnd? syns hun sa 6-16 uker til meg? [&:]

Ja selvfølgelig! Det er jo uker..hehe[:D]
Adrian har tatt den nå han. Det gikk kjempefint. Har lest masse om den og den er ikke noe skummel. Bare ett godt tilbud[:)]
Tror de skal begynne og gi den senere. Men måtte finne ut hvor mange doser først.
Er godt og se at de legger på seg[:)]

Jeg undersøkte litt om den treningen. På treningssenteret borte med politistasjonen kan man trene med babyen eller ha han i barneparken de har der. Der tok det i mot barn fra 7 uker gammel[:)] Men stod ikke hvor mye det kostet. Var inne på www.jegtrener.no ...
Så du må bare gi en lyd om hva du synes og om du har lyst[:)]

ok.. eg må tenke litt mer på det.. for helsesøster sa at elias skulle ta den samtidig med den sprøyten han tar når han er 3 mnd så kan være det blir for mange sprøyter.. eg får se.. [:)]

jeg bor bare gå avstand derfra så hadde vært greit å trene der.. så eg er med eg. [:)]
men eg har flyttet nå så eg kommer til å være på nettet ganske sjelden, så kan ikke du gi meg en lyd på mobilen når du har lyst å begynne?

Har sendt deg en pm jeg[:)]

kjekt å lese:) men bor dere i åsane? kan jeg få spørre hvor?

Hei[:)] Jeg bor i hordvik. Hvor bor du da?

jeg bodde i åsane rett ved åsane terminal, men nå har jeg flyttet bort ved nyborg der med ikea lageret-.. du da?

bodde i liakroken, men flyttet for meg selv. i loddefjord

Back
Topp