alenemamma19

MLK

Flørter med forumet
hei du , ser ut ifra ett innlegg her at blodtrykket ditt er litt høyt. har du svangerskapsforgiftning? jeg hadde alvorlig svangerskapsforgiftning med ett blodtrikk på 150/105

Hei. Ja, jeg har svangerskapsforgiftning ja. Vært innlagt, men kommet hjem. Det lille og har jeg har det kjempe fint nå. Skal på kontroll imorra, får se hva de sier da. Så nå tar jeg det med ro at jeg slipper og bli lagt inn igjen. Har det så mye bedre hjemme. Er heldigvis ikke alvorlig.

da er du heldig![:D]

Ja! Hadde problemer mens jeg lå inne... De hadde tenkt og ta ho den 17... men slapp heldigvis. Håper blodtrykket nå har gått ned så jeg slipper og ligger der, og at ho har lagt på seg og at det er som det skal ellers i magen...

går nok bra det her, har samme problem som jeg hadde du da, bare at jenta mi ble tatt med keisersnitt før tiden..

Jeg ble startet i uke 36 og heldigvis var ikke Frida så bittelita, 2550 gr. Hadde selvfølgelig ønsket at jeg kunne gått tiden ut, men hadde også svangerskapsforgiftning og legene ville ha henne ut så snart som mulig. Hun er en frisk og rask liten jente nå.[:D]

Back
Topp