Alenemamma

Velkommen til oss :) sender deg en god klem, føler virkelig med deg, men du og gutten din klarer dere mye bedre uten en sånn drittsekk.... Ærlig talt, hvis det ble slutt rett før jul ( det er jo ikke lenge siden), så har han jo vært med på graviditeten fram til da, og så plutselig skal fraskrive seg alt ansvar?! Det går bare ikke an! Makan!!! Man må være 2 for å lage et barn, tross alt.... Han får værsågod å betale bidrag som han er pliktig til, mener nå jeg.... Om han ikke ønsker samvær er en annen ting.... Ta deg en lag prat med jordmor, du. Hun har sikkert gode råd å komme med. Dette fikser du! :) bra du har mange rundt deg som støtter.... Det er mange koselige jenter her inne også som støtter deg så godt vi kan... :)

Tusen takk for støtten og gode ord :) Skal nok klare dette vi! What doesnt kill you makes u stronger! :D

jeg sniker litt fra juli for å si: jeg var alene med vesla mi. Det gikk SUPERFINT, selvom det var tøft! jeg var så heldig å finne mannen i mitt liv for 5 år siden, og vi er idag gift. han tar vare på vesla mi som om hun skulle vært hans egen :) <3 men i 3 år var jeg alene med vesla mi først. du klarer alt du setter deg inn i <3 lykke til!

Skulle selvfølgelig være alenemamma, ikke pappa :) Jeg har blitt forsøkt sjekket opp mange ganger med barnevogn og med gravidmage. Tror det er en myte at kvinner er mindre interessante etter de har fått barn. Jeg trodde jaget fra mannfolk skulle være over da jeg ble gravid, men neida :P Vet av flere som har blitt dumpet etter positiv gtest, og har vært i et nytt forhold i tide til fødsel... Personlig tror jeg du gjør rett i å bli kjent med lillegutten først selv. Det er jo ganske psykisk krevende å gå gravid, og for deg som mistet barnefaren i tillegg er det sikkert nok å tenke på nå :)
Tusen takk for gode ord :) I starten tror jeg at jeg vil vie all min tid til å bli kjent med pjokken, så må jeg bare leve i troen om at jeg en dag finner en som vil ha hele pakken! :D

Tusen takk for gode ord :) I starten tror jeg at jeg vil vie all min tid til å bli kjent med pjokken, så må jeg bare leve i troen om at jeg en dag finner en som vil ha hele pakken! :D
Sniker litt fra juli. Nyt tiden med småen din, så treffer du nok et ekte mannfolk. Her ble det slutt kort tid etter fødsel ( men faren har no stilt opp) og etter noen korte forhold/ dater følte jeg at ingen ville ha en alenemor. Men så traff jeg verdens beste, han har vært som en pappa for mini fra dag 1, og bortsett fra at mini kaller han *navn* og ikke pappa, vil ingen tro at de ikke er far og sønn. Han tar så godt som like mye ansvar som meg, og mini trenger like mye kos og oppmerksomhet fra han som fra meg. Så de finnes :Heartblue

Back
Topp