Alenemamma...

Rustad90

Glad i forumet
Nå har samboer sagt at han ikke vil mer.. Han vil at vi skal flytte fra hverandre og ikke være oss mer.. Jeg står på bar bakke uten inntekt uten noe sted å gjøre av meg, med en baby på fem mnd.. Det hjelper ikke hva jeg sier...

Jeg føler meg så hjelpesløs. Nummen. Skal ikke gråte foran Emilie. Holder det inne.

Hva gjør jeg nå? Hvor skal vi dra? Hvot går man når man må starte på nytt med ingenting?

Jeg har ikke gjort noe galt! Jeg har ikke fortjent detta! Han sier at vi kan ikke bo samme for at jeg rydder ikke bra nok, jeg vasker ikke bra nok. Han sier jeg er søpplete og lat.. Men jeg er ikke det!! Jeg rydder og vasker hver dag! Jeg er flink! Men det er aldri bra nok...

Jeg er sliten.. Sliten av å stresse hver dag for jeg vet at hvis d er noe han ikke syns er bra nok så blir det krangel.. Sliten av å aldri føle meg bra nok. Sliten av å føle meg som en alenemamma ennå jeg bor med barnefaren..

Og nå er alt over.. Alt jeg har ofret alt for. Alt jeg har jobbet så hardt for.. Og jeg er bare tom.......

uff stakkars deg,men i forhold til dette med alenemor så gå på nav så hjelper de deg med søknader der..sender deg en klem jeg..

Å nei.. huff.. sender deg en stor klem.. Jeg kan ikke så mye om dette - men tror noe av det dere må gjøre er å gå til mekling.

Off,så vondt jeg får av deg!!Sender deg en stor klem og håper du får hjelpen du trenger,og at den kommer fort!

Dette var trist lesestoff på morgenkvisten..:confused: Det er ikke til mye hjelp, men det ordner seg til slutt. La for all del ikke den mannen knekke deg! Dette klarer du!

Ja dette var trist å lese :(
Men det høres ikke ut som du har blitt så verdsatt som du fortjener heller..
Håper dette på sikt kan bli noe bra :)
Ta kontakt med NAV for å få hjelp!
Har du familie eller venner rundt deg som du kan støtte deg på?

Huff så utrolig trist og høre:(:(
Ville gjort som Fru H sier, du har nok krav på støtte fra Nav.
Synes ikke det høres ut som han fortjener deg:(
Stor klem!

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

nei og nei, dette var trasig lesning! Sender deg en stor klem!
Ta kontakt med Nav, du har rett på overgangsstønad og foreldrepenger! Norge har verdens beste ordninger for alenemødre, med stønader opp mot 100.000 i året! Søstra mi fikk det bedre økonomisk da hun og mannen gikk fra hverandre, så dette klarer du!!! Lykke til!!!

Men j var arbeidsledig når j ble gravid og fikk ingen jobb da.. Så får j ikkeno av nav nå fordi sambo tydligvis hadde forsørerplikt for meg og ungen.. Så j har 970.- i mnd... Så vet ikke hvor behjelpelig nav r..

Men j var arbeidsledig når j ble gravid og fikk ingen jobb da.. Så får j ikkeno av nav nå fordi sambo tydligvis hadde forsørerplikt for meg og ungen.. Så j har 970.- i mnd... Så vet ikke hvor behjelpelig nav r..
Du får helt sikkert hjelp nå som du er alene!!!

Håper det.. Tusen takk for støttende ord.. Håper jo han ombestemmer seg men jeg vet ikke... Reiser bort en liten stund nå.. Vil ikkr være hjemme..

Dette var trist lesning! :( Ta kontakt med NAV så snart som mulig. Lykke til! Det ordner seg for flinke jenter! :)

Håper det.. Tusen takk for støttende ord.. Håper jo han ombestemmer seg men jeg vet ikke... Reiser bort en liten stund nå.. Vil ikkr være hjemme..
uff :( Du har krav på overgangstønad så lenge dere ikke bor sammen ta og snakk med nav.

når han ikke bor sammen med deg har han ikke forsørgerplikt og da har du krav på stønad! Er bare å ta deg en tur på nav så blir det nok ordning!

Tuuusen takk for alle gode ord og klemmer! Det ser ut som det kanskje ordner seg.. Så får vi bare jobbe sammen mot happily ever after :oops:

Du har krav på støtte fra nav. Det heter overgangsstønad men jeg tror du må være alene om omsorgen så det må samboer gi fra seg. Har vært gjennom dette selv for mange år siden å det er ikke noe artig situasjon.
Stor klem til deg og lykke til :)

Så utrolig trist:(:( du har krav på dobbel barnetrygd, bostøtte og overgangsstøtte hvertfall. Håper du har noe familie rundt deg som kan hjelpe deg? Sender deg mange store og varme klemmer:)

Tuuusen takk for alle gode ord og klemmer! Det ser ut som det kanskje ordner seg.. Så får vi bare jobbe sammen mot happily ever after :oops:

Så bra at det ordner seg :-) kanskje han er sliten og overveldet av å ha baby i hus. Selv om man er voksen kan man få litt panikk og bli sliten og lei, og kanskje var det enklere å skylde på deg enn å innrømme at han er sliten. Håper det ordner seg og at dere får kose dere sammen alle tre :-)

Så bra at det ordner seg :-) kanskje han er sliten og overveldet av å ha baby i hus. Selv om man er voksen kan man få litt panikk og bli sliten og lei, og kanskje var det enklere å skylde på deg enn å innrømme at han er sliten. Håper det ordner seg og at dere får kose dere sammen alle tre :-)

Signerer :)

Back
Topp