Alenemamma?

x1xtonje07

Forumet er livet
Hvor mange her inne er alenemamma egentlig? Bare lurer av ren nysgjerriget [;)]

ORIGINAL: Snuppa1

jeg er alene, og pappaen har ho fem timer i uka... viser liten intr sånn ellers, så får håpe han forandrer seg etter hvert.. han er egentlig kjempeflink m unger

Har han henne hjemme hos seg da, eller kommer han til deg? hvordan er timene fordelt? Så langt har eksen bare kommet innom og vært endel hos meg for å være med Filip... føler egentlig det går helt greit, men han kunne tenke seg å ha han litt alene hos seg og da - mellom to måltider eller noe. det hadde egentlig vært greit, for da kunne jeg bare ha dratt på treningsstudioet som ligger like ved der han bor [;)]

Og jeg da. [:)]

Er ikke alene da. Marcus er jo her![8D]

Jeg er også alene. Og d er d beste for oss.

Jeg synes dere er tøffe jeg, jenter!!! Har selv vært alenemor i noen år, til jeg traff gubben.

Det er beundringsverdig. Stå på...

Godt å ha noen andre alenemammaer her inne også synes jeg [:)] Jeg er vel kanskje den eneste med to barn da, men det blir jo det samme uansett [:)] har heldigvis en eks som stiller veldig opp da - så lenge han ikke er sur [8D] hehe... noe han er nå forresten, fordi jeg snakker økonomi med han [:'(]

ORIGINAL: Gunni

Jeg synes dere er tøffe jeg, jenter!!! Har selv vært alenemor i noen år, til jeg traff gubben.

Det er beundringsverdig. Stå på...

Signerer denne jeg. [:)]
Det er tøft til tider.

Back
Topp