Alenemamma!

Citti

Forumet er livet
Da har sambo flyttet ut og det er bare meg og Marcusmin her[:)]
Jeg fikk nok til slutt. Etter en del krangel om hvem skal ha hva osv. har vi blitt enige. Sambo er heldighvis enig at det er best han flytter ut. Så nå er vi venner. Han har sagt at vi kan jo ha et forhold selv om vi ikke bor sammen..

Nå må jeg bare sortere følesene mine. Er jeg helt ferdig med han eller kanskje ikke...?

faktisk nå skulle jeg ønske jeg sto i dine sko for her er det jeg som må ut og leite etter leilighet

Oi! Har visst ikke fulgt med så godt her jeg... ble det slutt for dere også altså..? Det var trist da... men bra hvis det er det beste for deg og lille prinsen [:)] 

Det var sikkert det lureste når alt kom til alt.
Kan jo hende det blir bra med mer tid fra hverandre på orntlig.
Håper du sier fra om det er noe vi kan gjøre, vennen!
Lykke til!
Slitsomt å være alenemamma kan jeg tenke meg,
men bedre det enn å være utslitt og sur mamma etter lange diskusjoner...

Oisann! Endte det slik ja. [&o] Tenker du og Marcus klarer dere fint dere toene jeg. [;)] Lykke til!

Det ble slutt for oss ja. Jeg trodde og det kanskje kunne gå, men nei..
Nå håper jeg at jeg synes det er ok videre og ikke blir kjempe lei meg etterhvert. Har ikke tid til å føle så mye eller tenke på det for det er jo bare Marcus nå. Han vil bare være oppå meg. Våkner med en gang jeg legger han ned. Nå roper han i bakgrunnen her. [:D]

Uff ikke gøy det der...Alt ordner seg for når jeg gikk med første mann så fant exen min brått ut at han ikke ville ha barn allikevel og det bare ca 2 mnd til termin så han pakket bagen og flyttet...Jeg hadde da familie og venner som stilte opp,og jeg klarte meg helt alene i 6år...for meg så var det bare guttungen som stod i fokus og gadd ikke stresse med å finne en ny mann..men etter 6år for meg som alene mamma dukket drømme mannen opp og vi har det kjempe fint sammen...

man for ganske mye hjelp fra staten/kommunen man bor i når man er aleneforsørger...hadde nok ikke klart meg så bra uten den støtten der gitt...

Så jeg vil bare ønske dere lykke til og dette klarer dere lett som ingenting...det er unga som betyr mest her i verden!!!

Takk![:)]

vi skal nok klare oss ja. Har en fantastisk familie som stiller opp 100%!! Pappa´n kommer av og til å vil trille Marcus.

Jeg skulle bare ønske jeg kunne komme helt over han. Jeg tenker noen ganger at han har møtt en annen jente og sånn. Det er så ekkelt..[8|] Håper det går bort snart...[:)]

Det går nok over men husk at du er i en periode hvor ting kan bli litt følelsesladet...det har nettopp skjedd og at det ikke er så lenge siden fødsel...kroppen er fortsatt under forandring...Men jeg krysser fingre og tror det går over...bare tenke positivt selvom det ikke er lett!!

Heldig du som har en x som stiller opp,men min x tok ikke kontakt og hadde ikke sønnen sin på 3år...takker en dag i dag for mine foreldre som har stilt opp for meg....

Lykke til med valget, Citti.

Kan vel virke tungt til tider, men alt ordner seg for snille piker...

Ønsker deg masse lykke til! [;)]

[:)]

Back
Topp