Alenemamma til syden med 1åring

takk for svar ❤️ Har du vært på Sunwing i Alcudia? Jeg vet ikke helt hvilket Sunwing hotell jeg bør reise til. Hvilket syns du er best?
Har vært på det i Side, Tenerife og Arguineguin. Pluss det som var i Egypt, men dit går det ikke reiser lenger. Det kommer litt ann på hva man er ute etter på ferien. Av disse liker jeg det i Arguineguin best, mest fordi vi hadde rom med veranda hvor vi faktisk kunne sitte å se showt hver kveld, mens unga sov. Men Tenerife var best i forhold til at det ligger svært sentralt til, så om man kunne tenkt seg litt utenfor hotellet uten å måtte gå langt eller ta taxi er Tenerife klart best. Stranden er også bare et steinkast unna og lett tilgjengelig med vogn. Side har vannsklier som unga var veldig fornøyd med, men dit går det jo ikke reiser til nå på vinteren, og vi hadde jo litt større barn å. Det på Tenerife er mye mindre og bassengområdet kan nok oppleves litt innestengt, mulig det er mindre sol på området også nå på vinteren, vi var der midt på sommeren. Anbefaler Arguineguin om man uansett har tenkt å holde seg på hotellet. Ellers er hotellene ganske like og oppleggene og maten cirka tilsvarende, så det blir litt hipp som happ.

Vi har alltid vurdert hotellet i Alcudia. Men prisen har oftest vært høyere der, noe som har gjort at vi ikke har valgt det. Men det er definitvit et sted jeg kunne ønske å ha valgt. Flytiden er jo deilig til Mallorca, spesielt om man reiser med en ettåring.

Back
Topp