C ChicaMe Forelsket i forumet Aprilbarna`15 8 Aug 2014 #1 Noen flere her inne som går gravid og er alene?
B bea810 Glad i forumet 8 Aug 2014 #2 Begynner å ligne hvertfall ;-) Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Sugermama Elsker forumet 8 Aug 2014 #3 Ikke den her gangen, men mitt første svangerskap va æ aleina. Så e en ny opplevelse for min del værtfall, å ha noen lamme mæ gjennom alt det her. Får æ spørre koffer du e aleina? En barnefar som ikke ville eller?
Ikke den her gangen, men mitt første svangerskap va æ aleina. Så e en ny opplevelse for min del værtfall, å ha noen lamme mæ gjennom alt det her. Får æ spørre koffer du e aleina? En barnefar som ikke ville eller?
C ChicaMe Forelsket i forumet Aprilbarna`15 9 Aug 2014 #4 Ett mislykka forsøk på å være safe med p-pilla...
Sugermama Elsker forumet 9 Aug 2014 #5 MammatilEmilie+skatten skrev: Ett mislykka forsøk på å være safe med p-pilla... Klikk for å utvide … Uups Ja begge mine e p-pille barn, hehe
MammatilEmilie+skatten skrev: Ett mislykka forsøk på å være safe med p-pilla... Klikk for å utvide … Uups Ja begge mine e p-pille barn, hehe